Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Scenariusz Szkolnego Konkursu Poezji Miłosnej w Języku Angielskim i Niemieckim
Organizatorki: nauczyciele języka angielskiego i niemieckiego
Termin: godzina:
Miejsce: sala nr 19
Cele konkursu:
zainteresowanie uczniów poezją w języku angielskim i niemieckim,
pogłębienie wiedzy na temat utworów i autorów prezentowanej poezji,
rozwijanie zdolności recytatorskich,
wspieranie uzdolnień i zainteresowań uczniów,
prezentacja umiejętności,
rozwijanie umiejętności autoprezentacji,
motywowanie uczniów do aktywnego uczestniczenia w życiu społecznym szkoły,
upowszechnianie kultury żywego słowa wśród uczniów,
uczenie rywalizacji w przyjaznej atmosferze.
Przebieg konkursu:
1. Powitanie zebranych.
2. Otwarcie konkursu przez Pana Dyrektora.
3. Przedstawienie komisji konkursowej i kryteriów oceny prezentowanych utworów:
- pamięciowe opanowanie tekstu: 1-5 punktów
- poprawność i płynność recytacji: 1-5 punktów
- ogólne wrażenie artystyczne: 1-5 punktów
4. Recytacja przygotowanych wierszy przez uczestników przeplatana zapowiedziami
prowadzącego.
5. Obrady komisji konkursowej.
6. Ogłoszenie wyników
7. Podziękowanie wszystkim uczestnikom za udział w konkursie i zaproszenie do udziału za rok.
Wnioski
Wszystkie cele konkursu zostały zrealizowane. Uczniowie chętnie uczestniczyli w konkursie, pogłębili swoja wiedzę z zakresu języka angielskiego i niemieckiego. Stanowili wspaniały przykład dla innych uczniów. Ich zaangażowanie i przygotowanie do konkursu było na najwyższym poziomie.