Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
REGULAMIN
KONKURSU WALENTYNKOWEGO „Miłość nie jedno ma imię”
1.ORGANIZATORZY
Organizatorem konkursu są : Anna Pabiniak- Miazek, Renata Sochacka
2.CELE KONKURSU
Celem konkursu jest:
-uczczenie Dnia Świętego Walentego,
-integracja z elementami kultury światowej,
-odkrywanie młodych talentów plastycznych,
-rozwijanie inwencji twórczej młodzieży przez poszukiwanie różnorodnych rozwiązań
plastycznych,
-zachęcanie młodzieży do zaprezentowania swoich zdolności i umiejętności plastycznych, wyłanianie plastycznych talentów,
-pobudzanie wyobraźni i aktywności artystycznej
- rozwijanie poczucia estetyki, pomysłowości i kreatywnego myślenia,
- poznanie tradycji i zwyczajów, pochodzących z krajów anglojęzycznych, powolizakorzeniających się w kulturze polskiej,
- dążenie do stworzenia właściwego nastroju towarzyszącego rodzącej się w Polsce tradycjiŚWIĘTA ZAKOCHANYCH, opartego na szacunku i poszanowaniu wartości, ideałów orazprzekonań drugiej osoby
- przybliżenie młodzieży szkolnej właściwego znaczenia pojęcia miłość
3.UCZESTNICY KONKURSU
Uczestnikami konkursu młodzież ZSP NR 1 W KOLUSZKACH
4.FORMA KONKURSU
Oryginalną kartkę Walentynkową
· materiał, z którego należy wykonać kompozycję jest dowolny np.: karton, papier
kolorowy, bibuła itp.
· wielkość pracy dowolna
· do prac powinny być dołączone wizytówki zawierające następujące informacje:
· imię i nazwisko autora (ucznia)
· klasa/wiek
· prace konkursowe przechodzą na własność organizatora
· zgłoszenie pracy do Konkursu oznacza, że uczestnik zapoznał się z Regulaminem
Konkursu i zgadza się na jego warunki
· wyniki Konkursu zatwierdzone przez Komisję Konkursową są ostateczne.
-konkurs ma charakter indywidualny( max. zespół 2 osobowy)
-przedmiotem konkursu jest wykonanie prac przestrzennych o oryginalnej formie i pomyśle
-na konkurs należy zgłaszać pracę plastyczną wykonaną dowolną techniką,
-każdy uczestnik ma prawo wykonać maksymalnie 3 prace
-prace plastyczne przechodzą na własność organizatora
5.PRZEBIEG KONKURSU
-Konkurs zostaje ogłoszony z dniem ukazania się regulaminu na stronie internetowej
-Prace na konkurs należy dostarczyć do 13.02.2017
- Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród 14.02.2017
6.KOMISJA OCENIAJĄCA w składzie: Przewodniczący Jury Krzysztof Serwa, członkowie : Renata Sochacka, Anna Pabiniak-Miazek oraz przedstawiciel SU Radosław Szczepański
Komisja oceniać będzie prace biorąc pod uwagę następujące elementy:
-oryginalność pomysłu i wykonania pracy (1-10pkt)
-samodzielność wykonania (1 -5 pkt)
-estetykę wykonania (1 –5 pkt)
-wrażenia ogólne (1 –5 pkt)
-formę przestrzenną kompozycji (1-5pkt)
-kolorystykę(1-5 pkt)
7.NAGRODY
Spośród zebranych ozdób wyłonionych zostanie 3 laureatów, którym wręczone zostaną nagrody:
I miejsce bilety do kina
II miejsce pendrive
III miejsce dzień wolny od pytania
Każdy uczestnik konkursu otrzyma ocenę za aktywność oraz punkty dodatniez zachowania.
8.POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zgłoszenie prac do konkursu równoznaczne jest z akceptacją niniejszego Regulaminu.
Organizator zastrzega sobie prawo ostatecznej interpretacji Regulaminu
Opracowała: mgr Anna Pabiniak-Miazek