Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Załącznik nr1
Karta informacyjna
Innowacji pedagogicznej przeprowadzonej
w Szkole Podstawowej im. Eliz Orzeszkowej w Radgoszczy
Temat innowacji pedagogicznej
Imię i nazwisko autora lub zespołu autorskiego
Imię i nazwisko osoby/osób wdrażających
innowację
Czas trwania innowacji
Informacje dotyczące innowacji
„Zostań mistrzem”
Pierwsze półrocze roku szkolnego 2019/2020
Rodzaj innowacji
pedagogicznej (właściwe
podkreślić)
programowa,
organizacyjna,
metodyczna,
mieszana.
Opis innowacji
Uzasadnienie potrzeby
wprowadzenia innowacji
pedagogicznej
Cele ogólne innowacji
pedagogicznej
Na czym polega nowatorstwo
innowacji pedagogicznej
Spodziewane efekty innowacji
pedagogicznej
Opis innowacji pedagogicznej
Sposoby ewaluacji innowacji
pedagogicznej
Osoby objęte działaniami
(właściwe podkreślić)
•
jeden oddział lub grupa
uczniów,
więcej oddziałów,
wszystkie oddziały.
Zajęcia edukacyjne objęte
innowacją (właściwe
podkreślić)
wybrane zajęcia edukacyjne,
wszystkie zajęcia edukacyjne,
jeden przedmiot nauczania,
więcej przedmiotów
nauczania.
Słaba motywacja uczniów do pracy na lekcji i i w domu
urozmaicenie lekcji
Zachęcenie uczniów do wzmożonej pracy i osiągania jak
najlepszych wyników
pobudzenie do zdrowej rywalizacji
Innowacja wprowadza ciekawą formę realizacji tematów
lekcyjnych i kartkówek zbliżoną do zawodów, konkursów. Ma ona
zaskoczyć ucznia ciekawą interpretacją zwykle nudnego tematu i
zachęcić do odkrywania czego dotyczy lekcja.
Uczniowie będą się bardziej starać, aby osiągnąć jak najlepsze
wyniki.
Innowacja przede wszystkim opiera się na zaciekawieniu ucznia
tematem poprzez takie go sformułowania „zareklamowanie” aby
uczeń sam miał ochotę na jeszcze. Każda z umiejętności
matematycznych jest ważną dyscypliną, w której należy osiągnąć
jak najlepszy wynik. Po napisaniu kartkówki, czyli wzięciu udziału w
zawodach, na gazetce będzie prowadzony ranking mistrzów danej
dziedziny. Wynik będzie można poprawić, aby stać się jak
najlepszym „zawodnikiem”.
Ankieta uzupełniona przez uczniów określająca czy innowacja
pomogła mi w efektywniejszym uczeniu się matematyki
Obserwacje nauczyciela uczącego
Finansowanie innowacji
pedagogicznej
Innowacja nie wymaga nakładów środków finansowych
Adnotacje Dyrektora
Szkoły
Data wpływu innowacji
pedagogicznej
Opinia Rady
Pedagogicznej- data,
numer uchwały
Podpis i data Dyrektora
szkoły, zatwierdzający
realizację innowacji