Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
ANKIETA DLA NAUCZYCIELI kl. 4-8
dotycząca pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Czy zna Pan/Pani przepisy dotyczące zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole?
□ TAK □ NIE
Czy dokonuje Pani/Pan diagnozy indywidualnych potrzeb rozwojowych, edukacyjnych, psychofizycznych oraz czynników środowiskowych wpływających na funkcjonowanie ucznia w szkole?
□ TAK □ NIE
Jakie działania w tym celu podejmuje Pani/Pan najczęściej?
□ analiza dokumentacji ucznia (opinie, orzeczenia, zaświadczenia lekarskie itp.)
□ współpraca z pedagogiem, psychologiem, wychowawcą, specjalistami
□ rozmowy z rodzicami
□ analiza wytworów pracy twórczej ucznia
□ rozmowy z nauczycielami poszczególnych przedmiotów
□ własne obserwacje
□ sprawdziany, testy, prace samodzielne
□ Inne: ……………………………………………………………………………………………………………………………
3. Czy realizuje Pani/Pan na swoich zajęciach zalecenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej zawarte w opiniach i orzeczeniach?
□ tak, zawsze
□ często
□ rzadko
□ nie stosuję
4. W jaki sposób dostosowuje Pani/Pan wymagania do indywidualnych możliwości i potrzeb uczniów?
□ Zmodyfikowane wymagania edukacyjne na poszczególne oceny dla uczniów z opinią oraz dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności
□ Zadania lekcyjne o dostosowanym do poziomu ucznia i zróżnicowanym stopniu trudności
□ Zindywidualizowane kryteria ocen odpowiedzi ustnych i pisemnych dostosowane do możliwości ucznia
□ Dodatkowe zadania dla uczniów zdolnych
□ Indywidualna pomoc uczniom na zajęciach
□ Inny sposób: ………………………………………………………………………………………………………………………….