Dodaj publikację
Autor
Anna Padewska-Berger
Data publikacji
2021-06-27
Średnia ocena
0,00
Pobrań
61

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

ANKIETA DLA NAUCZYCIELI kl. 4-8 dotycząca pomocy psychologiczno-pedagogicznej świadczonej uczniom w szkole
 Pobierz (docx, 16,4 KB)

Podgląd treści

ANKIETA DLA NAUCZYCIELI kl. 4-8

dotycząca pomocy psychologiczno-pedagogicznej

 Czy zna Pan/Pani przepisy dotyczące zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole?

□ TAK □ NIE

Czy dokonuje Pani/Pan diagnozy indywidualnych potrzeb rozwojowych, edukacyjnych, psychofizycznych oraz czynników środowiskowych wpływających na funkcjonowanie ucznia w szkole?

□ TAK □ NIE

Jakie działania w tym celu podejmuje Pani/Pan najczęściej?

□ analiza dokumentacji ucznia (opinie, orzeczenia, zaświadczenia lekarskie itp.)

□ współpraca z pedagogiem, psychologiem, wychowawcą, specjalistami

□ rozmowy z rodzicami

□ analiza wytworów pracy twórczej ucznia

□ rozmowy z nauczycielami poszczególnych przedmiotów

□ własne obserwacje

□ sprawdziany, testy, prace samodzielne

□ Inne: ……………………………………………………………………………………………………………………………

3. Czy realizuje Pani/Pan na swoich zajęciach zalecenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej zawarte w opiniach i orzeczeniach?

□ tak, zawsze

□ często

□ rzadko

□ nie stosuję

4. W jaki sposób dostosowuje Pani/Pan wymagania do indywidualnych możliwości i potrzeb uczniów?

□ Zmodyfikowane wymagania edukacyjne na poszczególne oceny dla uczniów z opinią oraz dla uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności

□ Zadania lekcyjne o dostosowanym do poziomu ucznia i zróżnicowanym stopniu trudności

□ Zindywidualizowane kryteria ocen odpowiedzi ustnych i pisemnych dostosowane do możliwości ucznia

□ Dodatkowe zadania dla uczniów zdolnych

□ Indywidualna pomoc uczniom na zajęciach

□ Inny sposób: ………………………………………………………………………………………………………………………….