Dodaj publikację
Autor
Jadwiga Chmielewska
Data publikacji
2008-01-30
Średnia ocena
5,00
Pobrań
360

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Publikacja zawiera Plan pracy opiekuna stażu nauczyciela kontraktowego.
 Pobierz (doc, 25,5 KB)

Podgląd treści

PLAN PRACY OPIEKUNA STAŻU NAUCZYCIELA STAŻYSTY

|Lp. |Zadania do realizacji |Termin |Uwagi |
|1. |Zapoznanie z dokumentacją dotyczącą przepisów oświatowych w | | |
| |sprawie awansu zawodowego nauczycieli. | | |
| |- zapoznanie z obowiązkami nauczyciela odbywającego staż i | | |
| |nauczyciela – opiekuna stażu, | | |
| |przygotowanie do napisania planu rozwoju zawodowego nauczyciela |20. 09. 2007r. | |
| |stażysty ubiegającego się o stopień nauczyciela kontraktowego, | | |
| |ustalenie zasad i norm obowiązujących nauczyciela stażystę i | | |
| |opiekuna stażu. |do 20. 09. 2007r. | |
| | | | |
| |Zapoznanie i analiza dokumentacji szkoły. | | |
| |zapoznanie ze Statutem Szkoły, | | |
| |zapoznanie z planem pracy szkoły i programem wychowawczym, | | |
| |zapoznanie z regulaminem Samorządu Uczniowskiego, |do 20. 09. 2007 r. | |
| |analiza Wewnątrzszkolnego Systemu Oceniania, | | |
| |analiza i ocena Misji Szkoły. | | |
| | | | |
|2. | | | |
| |Ustalenie zasad i norm obowiązujących nauczyciela stażystę i | | |
| |opiekuna stażu. |IX – X | |
| |zawarcie kontraktu, | | |
| |ustalenie sposobu dokumentowania pracy. | | |
| | | | |
| |Obserwacja i analiza zajęć prowadzonych przez nauczyciela | | |
| |stażystę i opiekuna stażu. | | |
| |przygotowanie arkusza obserwacji zajęć, | | |
| |hospitacja zajęć, | | |
| |omówienie lekcji – wypełnienie arkusza obserwacji lekcji. | | |
| | | | |
|3. | | | |
| |Doskonalenie warsztatu i metod pracy. |IX | |
| |udział nauczyciela stażysty w różnych formach doskonalenia | | |
| |zawodowego, | | |
| |obserwacja lekcji, | | |
| |udział w szkoleniowych posiedzeniach Rady Pedagogicznej, | | |
| |poznanie i analiza aktywnych metod pracy. | | |
|4. | |IX – V | |
| |Uczestnictwo w pracach organów szkoły związanych z realizacją jej| | |
| |podstawowych funkcji i wynikających z nich zadań. | | |
| | | | |
| |Analiza i podsumowanie pracy dydaktycznej za okres stażu. | | |
| |Zredagowanie projektu oceny nauczyciela stażysty. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|5. | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Cały okres stażu | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|6. | |Cały okres stażu | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|7. | | | |
| | |do 14. 06. 2008r | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

Opracowała:

Jadwiga Chmielewska

nauczyciel Publicznego

Gimnazjum w Rząśniku