Dodaj publikację
Autor
Paweł Bochra
Data publikacji
2008-01-30
Średnia ocena
4,77
Pobrań
8600

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Uzasadnienie oceny niedostatecznej - przykładowy szablon ułatwiający nauczycielowi przedstawienie sytuacji ucznia zagrożonego otrzymaniem oceny niedostatecznej. Szablon składa się z trzech części: uzasadnienie oceny niedostatecznej, działania nauczyciela w trakcie procesu nauczania oraz wnioski do dalszej pracy z uczniem.
 Pobierz (doc, 29,0 KB)

Komentarze

aga_20083, 2008-02-21, ocena:

Super!! Bardzo dziękuję. Znacznie ułatwia spełnienia tego obowiązku...

jolantabrzezinski6, 2008-03-08

Fajna sprawa, mniej pracy i pisania

Lindila, 2008-06-16, ocena:

Niesamowita pomoc. Jestem niedoświadczoną nauczycielką przedmiotu ścisłego, a to bardzo ułatwia mi pracę.Bardzo dziękuję.

e.musial, 2009-01-07

Badzo pomocne. Wielki dzieki!

jan1959, 2009-01-11

Ogromne dzięki. Bardzo pomoce

zakorczakowska, 2009-01-11

świetna sprawa !

arkanna, 2009-01-12

mi osobiscie podoba sie bardzo ale co dyrektorka na to powie to sie obawiam

iwar17, 2009-01-12

SWIETNE POLECAM INNYM

kasiazal, 2009-01-12

Bardo dziękuję :) pomogła :)

doria1@onet.eu, 2009-01-20

Pierwszy raz musiałam wystawić taką ocenę, a tym samym i jej uzasadnienie. Bardzo mi to pomogło! Thanks

lstef2, 2009-01-21

bardzo sensownie napisane, z pewnościa warto wykorzystać:)

piotr_long, 2009-01-25

Rewelacja to nie jest. Jednak więcej, niż moje nic. Jak już coś wypracuję, umieszczę.

wbrzecki, 2009-01-25

Dziękuję bardzo przydało się. n-l

beatadzon, 2009-01-26

Dziękuję przdało się

anetalizinska, 2009-01-27

Przydało się,dziękuję.

ewamak, 2009-01-28

Bardzo dziękuję za udostępnienie tych materiałów. Wspaniałe! dziękuję

mikil9, 2009-01-29, ocena:

czytelna, jasna i logiczna polecam

olanoc1, 2009-01-31

Bardzo dobre uzasadnienie

mateo1, 2009-03-19

Bardzo dziękuję za pomoc, pozdrawiam

dorasia, 2009-06-05

niezłe

Ola_Sokalska, 2009-06-07

Dziękuję bardzo za pomoc, super.

gerald33, 2009-12-15

Świetna pomoc!!, dziękuję bardzo i pozdrawiam

atlantum, 2010-01-06, ocena:

Krótki, zwięzły, konkretny

lidkad688, 2010-01-09

Super pomoc - dziękuję.

yogi, 2010-01-10

dzięki precz z biurokracją

aneczka33, 2010-01-17, ocena:

Bardzo pomysłowy forma uzasadnienia oceny niedostatecznej i uniwersalny. Warto skorzystać.

Midian, 2010-01-18, ocena:

Dziękuję bardzo! Przyda się...

annasuw, 2010-01-20

bardzo dziękuję jest to rewelacyjny druk

bjasniak2, 2010-01-24

Dziękuję bardzo za pomoc

asaiki74, 2010-01-25, ocena:

Dziękuje bardzo.Super!

2007, 2010-02-10

Dziękuję bardzo! To jest to! Krótko, zwięźle i na temat. Oby wystarczyło. Pozdrawiam

fizyk777, 2010-02-15

Bardzo dziękuję. To jest właśnie to co mnie interesuje.

wk38, 2010-06-14

Dziękuję bardzo. Super!

annagorski, 2010-06-17

Bardzo dziękuję za udostępnienie tych materiałów. Dziękuję

parcheta, 2010-06-18

Bardzo dobrze opracowane,rzeczowo, konkretnie. Bardzo dziękuję.

edzia11, 2010-06-19

Bardzo dziękuję za udostępnienie materiału. Bardzo sensowne i logiczne uzasadnienie.

kameleon, 2010-06-28

Ślicznie dziękuję.

Czeremcha, 2010-10-24

:)

bkpb, 2011-01-08

Super pomoc Wielkie dzieki

rit2, 2011-01-20, ocena:

Fajne. proponuje zmienic rozszerzenie doc na dot - szablon worda. W ten sposob mozna kazdego ucznia z osobna zapisac szybciej pozostawiajac szablon bez zmian.

Tygrysi@tko, 2011-02-01

thx, myślę, że mi pomoże

anulas272, 2011-06-15

Super! Wielkie dzięki.

margolka80, 2012-01-09

Dziękuję i ja!

piglazowski, 2012-01-22

dziekuje fajna forma treściwie i krótko - konkretnie

ludolfin@, 2012-02-05, ocena:

Bardzo dobrze przygotowana karta. Wykorzystam ją z pewnością. Dziękuję za udostępnienie.

aknop@vp.pl, 2013-01-22, ocena:

Anna Knop Bardzo , bardzo dziękuję

Kbasia77, 2013-02-25

Super pomoc! dziękuję bardzo.

AgnieSza1976, 2019-01-30, ocena:

Dziękuję. Publikacja bardzo czytelna i pomocna.

Podgląd treści


imię, nazwisko ucznia ……………………………………….. klasa …………..
przedmiot ……………………

UZASADNIENIE OCENY NIEDOSTATECZNEJ

( częste nieobecności na lekcji
( unikanie prac pisemnych
( niewykonywanie prac domowych
( brak pracy na lekcji
( nieopanowanie przez ucznia wymagań na ocenę dopuszczającą z prac pisemnych
( brak aktywnego udziału w lekcji
( nieobecność intelektualna na lekcji
( odmawianie odpowiedzi ustnej
( niewykorzystanie oferowanych przez nauczyciela form pomocy – prace dodatkowe
( niepodejmowanie lub negatywny wynik z proponowanych przez nauczyciela form poprawy oceny

inne
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

DZIAŁANIA NAUCZYCIELA W TRAKCIE PROCESU NAUCZANIA

Nauczyciel na bieżąco informował ucznia o jego ocenach oraz zachęcał do podjęcia wysiłku mającego na celu poprawienie ocen. Uczeń był zachęcany do pracy na lekcji. Nauczyciel informował ucznia o przewidywanych pracach pisemnych. Uczeń otrzymał szansę poprawy oceny niedostatecznej. Sprawdzian wiadomości z większej partii materiału poprzedzony był powtórzeniem i utrwaleniem wiadomości. Wychowawca klasy i rodzic został poinformowany o zagrożeniu ucznia oceną niedostateczną.

inne
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY Z UCZNIEM

( motywowanie uczniów do bardziej systematycznej pracy
( częste kontakty nauczyciela z wychowawcą klasy
( regularna współpraca nauczyciela, wychowawcy i rodziców
□ zachęcanie ucznia do aktywnego udziału w lekcji
□ organizacja dodatkowych zajęć wyrównawczych

inne
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

.........................................................
podpis nauczyciela