Dodaj publikację
Autor
Robert Solka
Data publikacji
2008-01-30
Średnia ocena
1,00
Pobrań
337

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Przedstawiam plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o tytuł nauczyciela mianowanego.
 Pobierz (doc, 53,5 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

Nauczyciel kontraktowy ubiegający się o tytuł nauczyciela mianowanego

Miejsce stażu:

Przedmiot nauczany – religia

Opiekun stażu:

Data rozpoczęcia stażu – 01.09.2003

Sfera organizacyjna awansu zawodowego

|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Termin |Sposób dokumentowana |
|1. |Dopełnienie formalności |Sformułowanie i złożenie wniosku o|VIII/IX. 2003 |Poprawnie sformułowany wniosek o |
| |związanych z |kontynuowanie stażu | |kontynuację stażu, plan rozwoju |
| |kontynuacją stażu | | |zawodowego |
|2. |Nawiązanie współpracy |Rozmowa |IX. 2003 |Przejrzyste zasady współpracy, |
| |z opiekunem | | |wzajemnej obserwacji zajęć |
|3. |Poznanie zasad |Analiza dokumentacji: |IX/X. 2003 |Notatki |
| |funkcjonowania i |Statutu I Liceum | | |
| |organizacji zadań szkoły |Ogólnokształcącego, Szkolnego | | |
| | |Programu Profilaktyki, Szkolnego | | |
| | |Programu Wychowawczego, | | |
| | |regulaminów, itp. | | |
|4. |Uczestniczenie w pracach |Współpraca z rodzicami, wdrażanie |2003/2004 |Programy przygotowanych i |
| |organów szkoły związanych z |wewnątrzszkolnego systemu | |przeprowadzonych imprez, dowody |
| |realizacją podstawowych |oceniania, współpraca z | |działalności |
| |funkcji szkoły |nauczycielami innych przedmiotów | | |
|5. |Dokumentowanie realizacji |Analiza zgromadzonych dokumentów: |IX. 2003- V. 2004 | |
| |planu rozwoju i |programów, konspektów, | | |
| |przygotowanie projektu |zaświadczeń, itp., opis realizacji| | |
| |sprawozdania |planu rozwoju | | |

Sfera osobista awansu zawodowego

|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Termin |Sposób dokumentowania |
|1. |Wstępna ocena własnych |Określenie formuły oceny, |IX.2003 |Notatki |
| |umiejętności |autorefleksja | | |
|2. |Obserwacja i analiza |Zbieranie informacji według |Okres trwania stażu |Sporządzenie bieżącej |
| |możliwości ucznia |przygotowanych narzędzi (np. karta| |dokumentacji |
| | |oceny klasy) | | |
|3. |Uczestnictwo w formacji i |Spotkania formacyjne, wykłady, |Co 2 miesiące |zaświadczenia |
| |spotkaniach |konferencje, dyskusje | | |
| |moderatorów parafialnych i | | | |
| |duszpasterzy młodzieżowych | | | |
|4. |Udział w Studium Formacji |Wykłady, konferencje, dyskusje |Okres trwania stażu |Indeks Studium Formacji |
| |Kapłańskiej Diecezji | | |Kapłańskiej Diecezji |
| |Drohiczyńskiej | | |Drohiczyńskiej |
|5. |Pogłębianie umiejętności |Studiowanie literatury |Okres trwania stażu |Spis przeczytanych lektur i |
| |pedagogicznych w ramach |specjalistycznej | |notatki |
| |wykładanego przedmiotu | | | |
|6. |Poszerzanie wiedzy i |Udział w pracach zespołu |Na bieżąco |Notatki, zaświadczenia |
| |umiejętności w procesie |samokształceniowego, uczestnictwo | | |
| |aktywnego udziału w |w różny formach doskonalenia | | |
| |wewnątrzszkolnym i | | | |
| |zewnętrznym doskonaleniu | | | |

Sfera dydaktyczna awansu zawodowego

|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Termin |Sposób dokumentowania |
|1. |Obserwacja zajęć |Hospitacja według wcześniej |2 razy w miesiącu |Wnioski z obserwacji i hospitacji|
| |prowadzonych przez |opracowanych narzędzi, omówienie | | |
| |opiekuna stażu |jej wyników | | |
|2. |Prowadzenie zajęć w |Opracowanie scenariuszy zajęć, |2 razy w miesiącu |Wnioski z obserwacji i hospitacji|
| |obecności opiekuna stażu |konsultacja, analiza, ewaluacja | | |
|3. |Analiza i określanie |Dokumentacja efektów własnej pracy|Na bieżąco |Notatki |
| |mocnych i słabych stron |z uwzględnieniem opracowanych | | |
| |własnej działalności |narzędzi badań, analiz i ewaluacji| | |
|4. |Wykorzystanie techniki |Korzystanie z komputerowych |Okres stażu |Dyskietki z materiałami, |
| |komputerowej i |programów edukacyjnych, internetu,| |konspekty lekcji, materiały |
| |informacyjnej w pracy |encyklopedii multimedialnych | |pomocnicze |
| |pedagogicznej | | | |
|5. |Wykorzystanie uzdolnień ...