Dodaj publikację
Autor
Bozena Błazejewska
Data publikacji
2008-01-30
Średnia ocena
5,00
Pobrań
931

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Witam, przesyłam mój plan rozwoju zawodowego. Mam nadziję, że będzie pomocny dla innych nauczycieli.
 Pobierz (doc, 82,0 KB)

Podgląd treści

PLAN

ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
MGR MAŁGORZATY KRAWCZYK

WYCHOWAWCY ŚWIETLICY I PEDAGOGA SZKOLNEGO
W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. GUSTAWA MORCINKA W POCZESNEJ
NA LATA 2003-2006

Poczesna 2003 r.
|WYMAGANIE |ZADANIE DO REALIZACJI |SPOSOBY OSIĄGNIĘCIA CELU |HARMONOGRAM |DOWODY REALIZACJI I UWAGI |
| § 5 ust 2 pkt. 1 |1. Poznanie procedury awansu zawodowego i |Analiza dokumentów prawnych, śledzenie stron |IX 2003 roku |Zaświadczenie potwierdzające |
|Opracowanie i wdrożenie przedsięwzięć i |przygotowanie planu rozwoju. |internetowych MEN, CODN, udział w szkoleniach | |szkolenie, plan rozwoju, teczka |
|programów na rzecz doskonalenia swojej pracy i | |dotyczących awansu zawodowego, założenie | |„awans zawodowy”. |
|podwyższania jakości pracy szkoły w tym | |teczki „awans zawodowy” | | |
|wykorzystanie i doskonalenie umiejętności | | | | |
|stosowania technologii komputerowej i | | | | |
|informacyjnej. | |Ankietowanie uczniów, poszukiwanie nowości | | |
| | |wydawniczych dotyczących opieki i wychowania. | |Ankiety i wnioski, wypracowane |
| |2. Badanie jakości pracy świetlicy i aktywna | | |dokumenty świetlicy. |
| |realizacja nowych pomysłów w pracy | |cały okres stażu | |
| |opiekuńczo-wychowawczej świetlicy. |Opracowywanie narzędzi badawczych i ich | | |
| | |testowanie. | | |
| |3. Tworzenie narzędzi do wewnętrznego | | |Narzędzia badawcze. |
| |mierzenia pracy szkoły. | | | |
| | |Opracowywanie dokumentów szkolnych i ewaluacji| | |
| |4. Współtworzenie dokumentów szkoły w tym |z realizacji programu profilaktycznego |cały okres stażu | |
| |pilotowanie realizacji programu | | |Poświadczenie dyrektora szkoły. |
| |profilaktycznego. |Opracowanie merytoryczne projektów poprzedzone| | |
| | |sondażem potrzeb szkoły, wdrożenie do | | |
| |5. Opracowanie i wdrożenie projektów |realizacji, opracowanie ewaluacji. |cały okres stażu | |
| |edukacyjnych: |Zbieranie ciekawych pomysłów do przygotowania | |Projekt, ewaluacja, ocena dyrektora,|
| |Unia Europejska 15+10 |imprez, opracowywanie scenariuszy, ocena | |opinie nauczycieli. zdjęcia. |
| |Agresji „STOP” |imprez. | | |
| | | | | |
| |6. Organizowanie imprez i uroczystości | |rok szkolny |Scenariusz, opinie dzieci i |
| |świetlicowych i szkolnych. |Przygotowywanie dokumentacji klubu, |2003/2004 |nauczycieli, zdjęcia, artykuł w |
| | |prowadzenie kroniki, wzbogacanie biblioteczki |2004/2005 |lokalnej prasie. |
| | |SKE., urządzanie siedziby klubu, projektowanie| | |
| | |imprez klubu, prowadzenie spotkań koła | | |
| |7. Prowadzenie Szkolnego Klubu Europejskiego i|dyskusyjnego. |cały okres stażu |Zaświadczenie dyrektora, plan pracy |
| |koła dyskusyjnego. | |wg kalendarium |SKE, scenariusze imprez klubu, |
| | |Opracowywanie dokumentów. |szkolnego |zdjęcia, tematyka spotkań koła |
| | | | |dyskusyjnego. |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |cały okres stażu | |
| | | | |Przykładowe dokumenty i pomoce |
| |8.Stosowanie technologii komputerowej w | | |dydaktyczne wykonane technologią |
| |opracowywaniu dokumentacji, narzędzi | | |komputerową. |
| |badawczych i przygotowaniu pomocy | | | |
| |dydaktycznych do pracy z dziećmi. |Tematyka i harmonogramy przygotowane przez | | |
| | |ośrodki doskonalenia nauczycieli. | | |
| | | | | |
| |9. Udział w formach doskonalenia zawodowego | | |Zaświadczenie o ukończeniu formy |
| |związanych z wdrażaniem technologii | |cały okres stażu |doskonalenia zawodowego. |
| |komputerowej i informacyjnej. | | | |
| | | | | |
| | |Tematyka opracowana przez ośrodki doskonalenia| | |
| | |nauczycieli, opisywanie refleksji po odbytych | | |
| |10. Uczestnictwo w różnych formach |szkoleniach i dzielenie się nimi z | |Zaświadczenie o ukończeniu formy |
| |doskonalenia zawodowego i wykorzystanie |nauczycielami. | |doskonalenia zawodowego, opis |
| |zdobytej wiedzy, umiejętności w podnoszeniu | | |przydatności szkolenia w pracy. |
| |jakości pracy szkoły ...