Dodaj publikację
Autor
Monika
Data publikacji
2008-01-30
Średnia ocena
5,00
Pobrań
279

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Jest to plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela kontraktowego napisany z uwzględnieniem najnowszych wymagań.
 Pobierz (doc, 121,5 KB)

Komentarze

ela.zet, 2008-09-06

PLAN ROZWOJU NA NAUCZYCIElA MIANOWANEGO !!!

Podgląd treści


PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ
O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA MIANOWANEGO.

IMIĘ I NAZWISKO NAUCZYCIELA:
NAUCZANY PRZEDMIOT:
STOPIEŃ AWANSU:
NAZWA SZKOŁY:
IMIĘ I NAZWISKO OPIEKUNA STAŻU:
DATA ROZPOCZĘCIA STAŻU:
PRZEWIDYWANA DATA ZAKOŃCZENIA STAŻU:

mgr Monika Obłudka
matematyka
nauczyciel kontraktowy
Publiczne Gimnazjum w Płoniawach – Bramurze
mgr Dariusz Wierzbicki
01.09.2007 r.
31.05.2010 r.

Zatwierdzam do realizacji

Podpis i pieczątka Dyrektora szkoły
WYMAGANIA NIEZBĘDNE DO UZYSKANIA STOPNIA NAUCZYCIELA MIANOWANEGO.

| |
|§ 7.2.1 Umiejętność organizacji i doskonalenia własnego warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji własnych działań, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach. |
| | | | | | |
|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Spodziewane efekty |Sposób dokumentacji |Termin realizacji |
| | | | | | |
|1. |Poznanie procedury awansu zawodowego. |Analiza przepisów prawa oświatowego dotyczących|Znajomość przepisów oświatowych w danym |Prawidłowo sformułowany wniosek |Wrzesień 2007 |
| | |awansu zawodowego. |zakresie. |o rozpoczęcie stażu. | |
| | | | |Plan Rozwoju Zawodowego. | |
| | | | | | |
|2. |Prowadzenie dokumentacji szkolnej oraz |Gromadzenie |Udokumentowanie pracy podczas stażu. |Zaświadczenia ukończenia szkoleń, |Okres stażu. |
| |związanej |i aktualizacja zaświadczeń ukończenia szkoleń, | |sprawozdanie. | |
| |z własnym awansem zawodowym. |itp. | | | |
| | | | | | |
|3. |Tworzenie bazy własnych materiałów |Gromadzenie i aktualizacja dokumentacji - |Udokumentowanie pracy podczas stażu. |Scenariusze lekcji |Okres stażu. |
| |dydaktycznych |wybranych scenariuszy zajęć, programów | |i przedstawień, programy wychowawcze, | |
| |i metodycznych. Dokonywanie analizy i |wychowawczych, materiałów dydaktycznych, | |rozkłady, sprawozdania. | |
| |ewaluacji własnych działań. |scenariuszy, itp. | | | |
| | | | | | |
|4. |Realizowanie programów zmodyfikowanych, |Opracowanie planów dydaktycznych nauczania |Podniesienie poziomu pracy. Wyznaczenie |Plany dydaktyczne, sprawozdania z projektów |Okres stażu. |
| |własnych, projektów i ich ewaluacja. |matematyki z uwzględnieniem ścieżek |kierunków dalszego rozwoju. |edukacyjnych. | |
| | |międzyprzedmiotowych oraz osiągnięć uczniów w | | | |
| | |klasach I – III gimnazjum. | | | |
| | | | | | |
|5. |Ustalenie zasad współpracy |Nawiązanie współpracy |Ustalenie zasad postępowania, jasne |Dokument kontraktu. |Wrzesień 2007 |
| |z opiekunem stażu. |z opiekunem. |określenie praw i obowiązków stron | | |
| | |Zawarcie kontraktu. |zawierających kontrakt. | | |
| | | | | | |
|6. |Uczestniczenie |Studia podyplomowe. |Podniesienie jakości pracy poprzez |Zaświadczenia, świadectwa, potwierdzenia. |Okres stażu. |
| |w różnych formach doskonalenia zawodowego |Warsztaty metodyczne. |wykorzystanie nabytej wiedzy. | | |
| |podnoszących kompetencje, nadających |Kursy doskonalące. | | | |
| |kwalifikacje, doskonalących wiedzę | | | | |
| |i umiejętności. | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |
|§ 7.2.2 Umiejętność uwzględniania w pracy potrzeb rozwojowych uczniów, problematyki środowiska lokalnego oraz współczesnych problemów społecznych i cywilizacyjnych. |
| | | | | | |
|Lp. |Zadania |Formy realizacji |Spodziewane efekty |Sposób dokumentacji |Termin realizacji |
| | | | | | |
|1. |Autorstwo i realizacja programów edukacyjnych, |Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych, opracowanie|Zdiagnozowanie przyczyn problemu, poprawienie |Sprawozdania, projekty. |Okres stażu. |
| |wychowawczych |planu pomocy uczniom |wyników | | |
| |i profilaktycznych. |z trudnościami w nauce. Przygotowywanie |w nauce bądź w zachowaniu. | | |
| | |uczniów do konkursów przedmiotowych. | | | |
| | | | | | |
|2. |Podejmowanie działań dotyczących tematyki |Zorganizowanie różnorodnych akcji na terenie |Zapoznanie ucznia |Scenariusze przedstawień, sprawozdania |Okres stażu. |
| |proeuropejskiej i ochrony środowiska. |szkoły. |z kulturą innych państw europejskich ...