Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Klasyfikacja błędów językowych:
a) gramatyczne: składniowe, fleksyjne, słowotwórcze;
b) niegramatyczne: słownikowe (leksykalne), frazeologiczne, stylistyczne, interpunkcyjne, ortograficzne.
|Oto zdania: |Popraw w nich błędy |
|Wojtek jest podobny z bratem. | |
|Jest to dwudziestoletnia rocznica wyzwolenia. | |
|Możesz poprawić się na lepsze? | |
|Czy warto posiadać zasady? | |
|Mówca kontynuował nadal przemówienie. | |
|Książę przynosił swojej ukochanej coraz bardziej | |
|kosztowniejsze prezenty. | |
|Wyrywkowa kontrol na pewno ujawni wszystkie braki w | |
|produkcji. | |
|Podsumowująca konkluzja. | |
|Wczoraj z całom moją klasom poszedłem do muzeuma, aby| |
|obejrzeć fajne obrazy odlotowych malarzy. | |
|Był to mały o jasnym brązowym koloże i pulchnej | |
|sierści piesek. | |
|Na ranek król rozpacza okropnie, żę nie może zagadać | |
|do dziewczyny. | |
|Eksport za granicę. | |
|Pierwszy prototyp. | |
|Spoczął na osiągnięciach. | |
|Pociąg przyjedzie z opóźnieniem około dwadzieścia | |
|minut. | |
Klasyfikacja błędów językowych:
a) gramatyczne: składniowe, fleksyjne, słowotwórcze;
b) niegramatyczne: słownikowe (leksykalne), frazeologiczne, stylistyczne, interpunkcyjne, ortograficzne.
|Oto zdania: |Popraw w nich błędy |
|Wojtek jest podobny z bratem. | |
|Jest to dwudziestoletnia rocznica wyzwolenia. | |
|Możesz poprawić się na lepsze? | |
|Czy warto posiadać zasady? | |
|Mówca kontynuował nadal przemówienie. | |
|Książę przynosił swojej ukochanej coraz bardziej | |
|kosztowniejsze prezenty. | |
|Wyrywkowa kontrol na pewno ujawni wszystkie braki w | |
|produkcji. | |
|Podsumowująca konkluzja. | |
|Wczoraj z całom moją klasom poszedłem do muzeuma, aby| |
|obejrzeć fajne obrazy odlotowych malarzy. | |
|Był to mały o jasnym brązowym koloże i pulchnej | |
|sierści piesek. | |
|Na ranek król rozpacza okropnie, żę nie może zagadać | |
|do dziewczyny. | |
|Eksport za granicę. | |
|Pierwszy prototyp. | |
|Spoczął na osiągnięciach. | |
|Pociąg przyjedzie z opóźnieniem około dwadzieścia | |
|minut. | |