Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
motylek8, 2008-04-09
Opisówka raczej dobra, ale na szczęście w naszej szkole wymagają ode mnie z 2-3 zdania, w których najczęściej streszczam tematykę słownictwa poznanego wdanym semestrze:)
OCENA OPISOWA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
IMIĘ I NAZWISKO UCZNIA:……………………………………………………..
KLASA:……………………….
OCENA ŚRÓDROCZNA / KOŃCOWOROCZNA: ………………………………
Uzasadnienie
Mówienie
- płynność: bardzo dobra, dobra, dostateczna, niezadowalająca, brak płynności;
- wymowa: bardzo dobra, dobra, dostateczna, niezadowalająca, całkowicie niepoprawna;
- poprawność gramatyczna: bardzo dobra, dobra, dostateczna, niezadowalająca, brak poprawności gramatycznej;
- zakres słownictwa: słownictwo bogate, dostateczne, ubogie.
Słuchanie
- rozumie polecenia nauczyciela i język używany w klasie: tak / nie
- rozumie usłyszany tekst: nie / w pełni rozumie usłyszany tekst
(z uwzględnieniem szczegółów), rozumie usłyszaną wypowiedź, ale
z niewielkimi uchybieniami, nie rozumie usłyszanej wypowiedzi;
zakres opanowania w % ………
Czytanie
- rozumie przeczytany tekst: nie / w pełni rozumie przeczytany tekst
(z uwzględnieniem szczegółów), rozumie przeczytany tekst, ale z niewielkimi uchybieniami, rozumie tylko ogólny sens przeczytanego tekstu; nie rozumie czytanego tekstu;
zakres opanowania w % ………
Pisanie
- poprawność gramatyczna: bardzo dobra, dobra, dostateczna, niezadowalająca, brak poprawności gramatycznej;
- poprawność ortograficzna: bardzo dobra, dobra, dostateczna, niezadowalająca, brak poprawności gramatycznej;
- zakres słownictwa: słownictwo bogate, dostateczne, ubogie.
Znajomość gramatyki i słownictwa: bardzo dobra, dobra, dostateczna, niezadowalająca, nie zna podstawowych zasad gramatycznych i słownictwa;
zakres opanowania gramatyki w % ……… , słownictwa w % …….
Aktywność na lekcji: bardzo dobra, dobra, dostateczna, niezadowalająca, brak;