Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Sprawozdanie z planu rozwoju zawodowego nauczyciela stażysty
rok szkolny 2007/2008
I semestr
Beata Masiarz
nauczyciel matematyki i informatyki
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 grudnia 2004r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli, w I semestrze roku szkolnego 2007/2008 zapoznałam się z:
§ 6.1.
1) Organizacją, zadaniami i zasadami funkcjonowania szkoły, w tym:
a) przepisami związanymi z funkcjonowaniem szkoły;
b) sposobem prowadzenia dokumentacji obowiązującej w szkole (poszczególne zrealizowane zadania przedstawia poniższa tabelka).
|Lp. |Zadania |Sposoby realizacji |Data |Efekty |
|1. |- rozpoczęcie współpracy z opiekunem stażu |- konsultacje z opiekunem stażu w sprawie planu rozwoju |wrzesień |- zaplanowanie działań na dziewięć |
| | | |2007r. |miesięcy |
|2. |- poznanie praw |- napisanie planu rozwoju |wrzesień |- umiejętność napisania planu rozwoju |
| |i obowiązków nauczyciela stażysty |- terminowe oddanie planu rozwoju zawodowego |2007r. |zawodowego |
| |- zapoznanie się z procedurą awansu zawodowego|- zapoznanie się z nowym rozporządzeniem w sprawie uzyskiwania awansu zawodowego z | |- zdobycie wiedzy na temat Ustawy o |
| | |dnia 14.XI.2007r. | |Systemie Oświaty i Karty Nauczyciela |
| | |- zapoznanie się z Ustawą o Systemie Oświaty i Kartą Nauczyciela z dnia 7 września | |- i zatwierdzenie planu rozwoju |
| | |1991r. oraz śledzenie na bieżąco zmian (ostatnia zmiana 6 grudzień 2007r.) | |zawodowego przez Dyrektora Szkoły |
|3. |- organizacja pracy |- opracowanie rozkładów nauczania z matematyki |wrzesień |- praca zgodna z najnowszą podstawą |
| | |i informatyki zgodnie z nową podstawą programową |2007r. |programową |
| | |z dnia 23.08.2007r. | |- doskonalenie umiejętności organizacji|
| | |. | |pracy własnej, pracy zespołowej, |
| | | | |efektywnego zarządzania czasem, |
| | | | |sumienności, odpowiedzialności za |
| | | | |powierzone zadania |
|4. |- zapoznanie z zasadami funkcjonowania szkoły |- zapoznanie się ze Statutem Szkoły, Wewnątrzszkolnym Systemem Oceniania, |wrzesień |- pogłębienie wiedzy na temat celów i |
| | |Przedmiotowymi Systemami Oceniania z matematyki i informatyki |2007r. |zadań, systemu oceniania w ZSO w |
| | | | |Brzeźnie |
| | | |zmiana |- praca zgodna z WSO oraz z PSO |
| | | |listopad 2007r. | |
|5. |- zapoznanie z zasadami bezpieczeństwa i |- zapoznanie się z regulaminem osób dojeżdżających, regulaminem pełnienia dyżurów na |wrzesień |- poznanie środowiska oraz zachowań |
| |higieny pracy w szkole |korytarzu oraz regulaminem BHP w sali komputerowej |2007r. |uczniów podczas pełnionych dyżurów |
|6. |- zapoznanie się z innymi dokumentami |- analiza dokumentów rady pedagogicznej, rady rodziców, samorządu uczniowskiego |październik |- pogłębienie wiedzy na temat celów i |
| | | |2007r. |zadań rady pedagogicznej, rady rodziców|
| | | | |oraz samorządu uczniowskiego |
2) Uczestniczyłam jako obserwator w zajęciach prowadzonych przez opiekuna stażu lub innych nauczycieli, w wymiarze co najmniej jednej godziny zajęć w miesiącu, oraz omawiałam z prowadzącym obserwowane zajęcia.
2.1) Prowadziłam zajęcia z uczniami, w obecności opiekuna stażu lub dyrektora szkoły, w wymiarze co najmniej jednej godziny zajęć
w miesiącu ...