Dodaj publikację
Autor
Joanna Zbyrad
Data publikacji
2008-05-05
Średnia ocena
0,00
Pobrań
87

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Przedstawiam plan rozwoju zawodowego nauczyciela języka angielskiego na stopień awansu nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (doc, 141,5 KB)

Komentarze

beata77, 2008-11-22

Witam. Gratuluję planu rozwoju. Wg mnie (nauczyciel dyplomowany) zadanie typu: zapoznanie z PSO nie powinno sie pojawić. To obowiązek każdego nauczyciela. Na dyplomowanie realizuje sie zadania wychodzące poza codzienne obowiązki. Pozdrawiam.

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NA STOPIEŃ AWANSU NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Informacje personalne

1. imię i nazwisko nauczyciela: Joanna Młynarska/od 09.2007 Joanna Zbyrad

2. stanowisko: nauczyciel języka angielskiego

3. wykształcenie: wyższe (magister filologii angielskiej) z przygotowaniem pedagogicznym

4. czas stażu: 1.09.2006 – 31.05.2009

5. miejsce odbywania stażu: Zespół Szkół w Pysznicy

Wymagania niezbędne do uzyskania stopnia nauczyciela dyplomowanego obejmują:

| |
|§ 8 ust. 2 pkt 1 |
|uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły |
| | | | |
|Zadania |Formy realizacji |Termin realizacji |Sposób dokumentowania |
| | | | |
|1. Udział w pracach Zespołu Nauczycieli Języków |pomoc i współpraca |okres stażu |plan pracy |
|Obcych i Zespołu Wychowawczego |w tworzeniu planu | |zespołów |
| |i harmonogramu pracy | | |
| |zespołów | |sprawozdanie |
| | | | |
| |realizacja zadań zawartych w planie | |testy oraz ich ewaluacje |
| | | | |
| |przeprowadzanie testów językowych kwalifikujących | | |
| |pierwszoklasistów na | | |
| |odpowiedni poziom | | |
| | | | |
|2. Doskonalenie systemu oceniania z j. angielskiego|zapoznanie uczniów i rodziców z kryteriami |początek roku szkolnego |zapis w dzienniku lekcyjnym |
| | | | |
| |oceniania | |kryteria oceniania |
| | | |z języka angielskiego |
| |zapoznanie uczniów z wymaganiami edukacyjnymi | | |
| | | | |
|3. Poszerzenie wiedzy |udział w procesie wewnątrzszkolnego dokształcania nauczycieli|okres stażu |zaświadczenia |
|i umiejętności w procesie aktywnego udziału | | | |
|we wszelkiego rodzaju formach doskonalenia |udział w kursach, warsztatach i szkoleniach | | |
|wewnątrzszkolnych |organizowanych przez | | |
|i zewnątrzszkolnych adekwatnych do potrzeb |instytucje pozaszkolne | | |
|nauczyciela i szkoły | | | |
| | | | |
|4. Organizacja oraz przygotowanie uczniów do |opracowanie zasad, regulaminów oraz przeprowadzenie konkursów|okres stażu |regulamin konkursów |
|wewnątrzszkolnych i zewnątrzszkolnych konkursów z | | | |
|języka angielskiego oraz konkursów z zakresu wiedzy |praca indywidualna | |materiały konkursowe |
|o krajach Unii Europejskiej |z zainteresowanymi | | |
| |uczniami | |sprawozdanie |
| | | | |
| | | | |
|5. Zastosowanie metody projektu. |opracowanie oraz wdrożenie projektu dotyczącego wiedzy o |okres stażu |program projektu |
| |krajach anglojęzycznych oraz krajach Unii Europejskiej | | |
| | | |sprawozdanie |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|6. Badanie wyników nauczania |opracowywanie, przeprowadzanie oraz analiza testów |okres stażu |testy |
| |kompetencji badających poziom wiedzy i umiejętności | | |
| |uczniów | |wyniki oraz ich ewaluacja |
| |z zakresu języka angielskiego | | |
| | | | |
| |przeprowadzenie badania poziomu umiejętności | | |
| |językowych klas VI | | |
| |szkoły podstawowej | | |
| | | | |
| |przeprowadzenie poziomu | | |
| |badania umiejętności | | |
| |czytania ze zrozumieniem | | |
| |w klasach III gimnazjum | | |
| | | | |
|7. Przeprowadzenie ankiety |opracowanie |- początek roku |ankieta, |
| |i przeprowadzenie ankiety |szkolnego | |
| |pt. „Język angielski i ja” | |analiza i wnioski |
| | | | |
|8. Wzbogacenie warsztatu pracy |gromadzenie pomocy naukowych (podręczników do gramatyki, |okres stażu |sprawozdanie |
| |zdjęć i ilustracji dotyczących krajów anglojęzycznych, | | |
| |czasopism anglojęzycznych, map, gier, słowników, etc.) | |przykładowe materiały |
| | | | |
| |gromadzenie bazy dydaktycznej w postaci testów, kartkówek, | | |
| |ćwiczeń, piosenek, filmów | | |
| | | | |
|9. Samodzielne działania pogłębiające wiedzę |studiowanie artykułów, opracowań, programów, konspektów |okres stażu |adresy stron internetowych |
|i umiejętności |lekcji, zamieszczonych w Internecie ...