Dodaj publikację
Autor
Marzena Dojlido
Data publikacji
2008-05-19
Średnia ocena
0,00
Pobrań
137

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Rozkład godzin wychowawczych klasa II gimnazjum.
 Pobierz (doc, 46,0 KB)

Podgląd treści

|TEMATYKA |TREŚCI |SPOSOBY REALIZACJI |OSIĄGNIĘCIA |
| |
|WRZESIEŃ |
| |1. Wybór samorządu klasowego. | |1. Uczniowie czują się |
| |2.Redagujemy kontrakt. | |współgospodarzami szkoły |
|DZIAŁANIA NA RZECZ GRUPY-KLASY I |3.Przypomnienie szkolnych zasad i| | |
|CAŁEJ GRUPY |wymagań. |3.Przypomnienie regulaminu szkoły i WSO | |
| |4. Dzień Chłopaka. | | |
| |
|PAŹDZIERNIK |
| |1.Życiorys Jana Pawła II. |Gazetki |1.Uczniowie posiadają wiedzę na |
| |2.Przygotowania do obchodów | |temat J. P. II. |
|PATRON SZKOŁY |święta szkoły. | | |
| | | | |
| | | | |
| |3. .Jak postrzegają mnie koledzy?| | |
| |4..Jak zachować swoją tożsamość i| |1.Uczniowie są bardziej krytyczni |
| |niezależność w grupie? |1.Jak widzą mnie inni-test socjometryczny. |w wyborze grupy, z którą mogliby |
| |5..Subkultury |2.Przykłady pozytywnego i negatywnego |się utożsamiać. |
|ODDZIAŁYWANIA GRUP RÓWIEŚNICZYCH |młodzieżowe-niebezpieczeństwa. |oddziaływania na jednostkę. |2.Potrafią walczyć o swoja |
| | |3.Wspólne poszukiwanie sposobów na |niezależność wśród rówieśników. |
| | |zachowanie swojej niezależności w grupie. |3.Dostrzegają zagrożenia związane |
| | |4.Wyszukiwanie w prasie młodzieżowej |z subkulturami młodzieżowymi |
| | |informacji o subkulturach i zagrożeniach z | |
| | |nimi związanych. | |
| |
|LISTOPAD |
| |1. Chwila zadumy i refleksji nad |1. Rozmowa o przemijaniu. |1. Odróżniają i wybierają |
| |śmiercią. | |prawdziwe wartości. |
| |2. Co czynić aby godnie |.2Co jest najważniejsze w życiu-dyskusja, |2.Prezentują postawę tolerancji |
|SENS LUDZKIEGO ŻYCIA |,,przeżyć’’ życie? |polemika. |wobec innych religii |
| |3.Życie i śmierć w aspekcie |3.Lekcja o narodowym patriotyzmie | |
| |Święta 11 Listopada | | |
| |
|GRUDZIEŃ |
| |1.Tradycje w moim rodzinnym domu.|1.Dzielenie się spostrzeżeniami dotyczącymi |1.Uczniowie umacniają swą więź z |
| |2.Jak dbać o pogłębianie więzi w |różnych tradycji w naszych domach. |rodziną. |
|ROLA TRADYCJI RODZINNYCH W |rodzinie? |2.Dlaczego tak potrzebne jest dziś |2.Pamietają o swoich przodkach. |
|KSZTAŁTOWNIU WZAJEMNYCH RELACJI |3.Wigilia to czas przebaczania i |przebaczanie ?-dyskusja. |3.Dostrzega potrzebę pielęgnowania|
| |miłości |3.Klasowa Wigilia. |tradycji. |
| | | |4.Docenia wartość spotkania |
| | | |wigilijnego. |
|STYCZEŃ |
| |1.Różne formy zabaw |1.Wspólne zorganizowanie wieczorku.. |1.Uczniowie potrafią wychodzić z |
|CZAS KARNAWAŁU |karnawałowych. |2.Niewłasciwe zachowania przy różnych |inicjatywą, są operatywni. |
| |2.Zasady zachowania się i ubioru |okazjach-drama. |2.Wiedzą jak zachować się w |
| |obowiązujące przy różnych |3.Przegląd czasopism młodzieżowych- wybór |określonych sytuacjach. |
| |okazjach. |stroju. |3.Potrafia dobierać odpowiednie |
| | | |stroje |
| | | |4.Uczniowie zdają sobie sprawę z |
| | |4.Nasze perspektywy na ukończenie gimnazjum |wagi ocen w klasie III. |
| |3.Sposoby poprawy ocen. |z dobrym wynikiem. | |
| | | | |
|PODSUMOWANIE SEMESTRU | | | |
| |
| |
|LUTY |
| |1.Moje zainteresowania . |1.Wpływ zainteresowań na wybór przyszłego |1.Uczniowie z mniejszym lękiem |
| |2.Ulubione przedmioty w szkole. |zawodu-dyskusja. |podchodzą do zmiany szkoły. |
| |3.Prezentacja różnych zawodów i |2.Prezentacja ciekawych zawodów na podstawie|2.Uświadamiają sobie, że wybór |
| |szkół ...