Dodaj publikację
Autor
Izabela Uściłko
Data publikacji
2008-05-26
Średnia ocena
0,00
Pobrań
787

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Ćwiczenie czyni mistrza - ćwiczenia do powtarzania słówek w języku angielskim.
 Pobierz (doc, 3,9 MB)

Komentarze

winiar47, 2009-09-17

Szkoda, że testy przygotowane pzrez nauczyciela zawierają błędy. Na portalu edukacyjnym takie testy nie powinny btc zamieszczane. Pozdrawiam

AGNIECHA1984, 2009-09-27

Rzeczywiście, jest kilka błędów, niestety nie tylko literówek. Niemniej jednak, ćwiczenia sa ciekawe i część z nich na pewno warta wykorzystania. źródło "www.google.com" mnie rozśmieszyło :)

Podgląd treści

„ĆWICZENIE CZYNI MISTRZA”

Proponuję Państwu zestaw ćwiczeń, zadaniem ich jest pomóc uczniom w:
- zorientowaniu się jaki zakres słownictwa oraz jakie aspekty używania podstawowych części mowy, konstrukcje gramatyczne charakterystyczne są dla języka angielskiego
- sprawdzenie jakie luki ma uczeń w poszczególnych dziedzinach wiedzy językowej
- urozmaicenie zajęć z języka obcego
Zebrane ćwiczenia umożliwiają ćwiczenie wszystkich sprawności językowych, stymulują pamięć i trenują spostrzegawczość.
Pasują również jako wypełniacz tzw. „dziur” tuż przed końcem lekcji .
Izabela Uściłko
ul. Wojska Polskiego 74/51
19-300 Ełk
tel. 0602439086
Nauczycielka języka angielskiego w Zespole Szkół “Beta “ w Ełku

Ćwiczenia opracowane zostały na podstawie:
Fydel Z. - Dziecku trudnemu pomocna dłoń, „Nowe w szkole”, nr 6 , 2001/2002
Górnicka O. Łątka M. - Interaction Intermediate. Podręcznik z ćwiczeniami do kształcenia
w zakresie podstawowym. WS i P Warszawa 2004
Kirn Elaine – About the U.S.A. Published by the Office of English Language Programs Bureau of Educational and Cultural Affairs United States Department of State Washington, DC 20547
Pawłowska B., Witak M. – Interaction Beginner. Podręcznik z ćwiczeniami. WSiP Warszawa 2004
Porter – Ladousse G. – Role-Play. Oxford 1987 OUP
Rinvolucri M. – Grammar Games. Cambride 1984 CUP
Oraz stron www.google.pl
1. Put the following expressions in the right place on the time axis.
Wstaw poniższe wyrazy we właściwe miejsca na osi czasu.

Second –………….. - …………. – day - ………. - ………….. – year - ………………

Second, century, minute, day, hour, month, week

2. Some water has spilled on Ania’s timetable and the subject names are blurred. Help to read them. Then describe Anna’s week.
Na Ani plan lekcji wylała się woda i rozmyła nazwy przedmiotów. Pomóż rozszyfrować je. Następnie opisz tydzień Ani.

| |MONDAY |TUESDAY |WEDNESDAY |THURSDAY |FRIDAY |
|Lesson 1 |aths |Eng |Geo phy | |istory |
|Lesson 2 | glis |E |P ysi |Ch m stry | |
|Lesson 3 |M sic |Fre |Mat |F enc |Art |
|Lesson 4 | | | rt |aths |P |
|Lesson 5 | | | emistry |Reli us education | |

3. „Made in England” a song by Elton John. On the basis of the song you’re heard fill in the gaps in the text. Then write/ tell what you know about Great Britain.
Na podstawie wysłuchanej piosenki uzupełnij tekst. A następnie powiedz co wiesz na temat Wielkiej Brytanii.

I was made in England
Out of Cadillac
I had a – me father
I had a mother
I had little Richard
And that piano
Oh that sweet Georgia Peach
And the from Tupelo –

Wow oh oh oh I was made in England

Wow oh oh oh I was made in ...