Dodaj publikację
Autor
Agata Minta
Data publikacji
2008-06-30
Średnia ocena
5,00
Pobrań
109

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Praca zawiera plan rozwoju zawodowego nauczyciela nauczania zintegrowanego na stopień nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (doc, 130,5 KB)

Komentarze

grazat42, 2008-07-18

jestem pod wrażeniem

Podgląd treści

Czynności organizacyjne.

|Zadania |Formy |Dowody realizacji |Termin |
|Poznawanie procedury awansu zawodowego. |Zapoznawanie się i analiza przepisów prawa |Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu. |Wrzesień 2006 r.|
| |oświatowego dotyczącego awansu zawodowego | | |
| |nauczycieli,(Karta Nauczyciela z dnia 03 | | |
| |sierpnia 2000 r.), | | |
| |Sporządzenie planu rozwoju zawodowego. | | |
|Dokumentowanie realizacji planu rozwoju |Gromadzenie dokumentów potwierdzających |Potwierdzenia, |Cały okres stażu|
|zawodowego. |realizację planu rozwoju. |Zaświadczenia. | |
|Wstępna ocena własnych umiejętności. |Sporządzenie zestawienia posiadanych |Dyplomy, |Wrzesień 2006 r.|
| |kompetencji. |Zaświadczenie, | |
| | |Świadectwa. | |
|Przygotowanie projektu sprawozdania |Opis, relacja z realizacji zatwierdzonego planu|Sprawozdanie. |Maj |
| |rozwoju. | |2009 r. |
|Poznawanie zasad funkcjonowania i organizacji |Analiza dokumentacji szkolnej: Statut, |Statut szkoły, |Wrzesień 2006 r.|
|szkoły. |regulamin wewnątrzszkolnego systemu oceniania, |Regulamin oceniania | |
| |program wychowawczy szkoły. |i klasyfikowania. | |

§8 ust.2 pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.

|Zadania |Formy |Dowody realizacji |Termin |
|Udział w komisjach wewnętrznego mierzenia |Udział w opracowaniu testu „Badanie wiadomości i |Tabele wyników, |Okres stażu |
|jakości pracy szkoły. |umiejętności |Wnioski | |
| |uczniów klasy III w nauczaniu zintegrowanym”, | | |
| |Analiza wyników, | | |
| |Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego do przetwarzania i | | |
| |analizowania informacji zawartych w tabelach i na | | |
| |wykresach | | |
| |Opracowanie wniosków wypływających z badań do pracy | | |
| |własnej, | | |
| |Praca w komisji wewnętrznego mierzenia jakości pracy | | |
| |szkoły. | | |
|Tworzenie i ewaluacja dokumentów szkolnych.|Opracowanie własnego planu wynikowego do nauczania |Plan wynikowy |Okres stażu |
| |zintegrowanego z uwzględnieniem dzieci o specjalnych |plan wychowawczy klasy | |
| |potrzebach edukacyjnych, wdrożenie, ewaluacja. | | |
| |Opracowanie i wdrożenie planu wychowawczego klasy w | | |
| |oparciu o plan wychowawczy szkoły. | | |
|Diagnozowanie i badanie umiejętności |Przeprowadzenie zajęć otwartych dla Nauczycieli z Zespołu |Konspekty zajęć |Okres stażu |
|uczniów: opracowanie hospitacji |Samokształceniowego. |Arkusze obserwacji | |
|diagnozującej. |Przeprowadzenie zajęć otwartych dla Rodziców. |Wnioski pohospitacyjne. | |
|Samodzielne studiowanie literatury |Poszukiwanie nowości wydawniczych dotyczących pracy |Zestawienie bibliografii, |Okres stażu. |
|pedagogicznej |dydaktyczno – wychowawczej w szkole. |Notatki, | |
| |Korzystanie z zasobów Biblioteki Pedagogicznej oraz |Recenzje. | |
| |zbiorów własnych (pozycje książkowe z zakresu psychologii | | |
| |i pedagogiki) | | |
| |Prenumerata czasopism, | | |
| |Korzystanie ze źródeł informacji w Internecie. | | |
|Doskonalenie warsztatu i metod pracy. |Systematyczne podnoszenie swoich umiejętności poprzez |Świadectwa |Okres stażu. |
| |udział w instytucjonalnych formach doskonalenia. |Zaświadczenia | |
| |Systematyczne podnoszenie swoich umiejętności poprzez | | |
| |udział w e-kursach organizowanych przez WSiP oraz IKN | | |
|Realizacja przedsięwzięcia, kontynuacja |Praca nad udoskonalaniem regulaminu konkursu, |Regulamin konkursu, |Okres stażu |
|międzyszkolnego konkursu ortograficzne „O |Opracowanie planu konkursu, |Plan konkursu, | |
|pióro Burmistrza Krotoszyna” |Opracowanie zestawu dyktand oraz zadań konkursowych, |Wyniki konkursu, | |
| |Przygotowanie dyplomów dla zwycięzców, |Zestaw dyktand i zadań | |
| |Wyłonienie laureatów, |konkursowych dyplomy, | |
|Praca z uczniem zdolnym: zorganizowanie |Opracowanie regulaminu konkursów ...