Dodaj publikację
Autor
Iwona Walkowska
Data publikacji
2008-07-02
Średnia ocena
0,00
Pobrań
493

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Autorski Program Koła Inforamtycznego dla uczniów klas I-III gimnazjum.
 Pobierz (pdf, 354,5 KB)

Komentarze

clngjwsk123, 2010-02-03

Bardzo ładnie opracowany i ciekawy program.

Podgląd treści














(cid:5)
(cid:5)
(cid:5)
(cid:5)
(cid:5)


Publiczne Gimnazjum im. J. Lubra(cid:1)skiego

w Lubra(cid:1)cu

Program autorski koła informatycznego

(cid:1)(cid:1)(cid:2)(cid:2)(cid:3)(cid:3)(cid:4)(cid:4)(cid:2)(cid:2)(cid:5)(cid:5)(cid:5)(cid:5)

(cid:6)(cid:6)(cid:5)(cid:5)(cid:4)(cid:4)(cid:7)(cid:7)(cid:8)(cid:8)(cid:9)(cid:9)(cid:3)(cid:3)(cid:10)(cid:10)(cid:11)(cid:11)(cid:12)(cid:12)(cid:11)(cid:11)(cid:8)(cid:8)(cid:5)(cid:5)

dla uczniów gimnazjum

do realizacji na zaj(cid:2)ciach pozalekcyjnych

w klasach I – III

(cid:7)(cid:13)(cid:14)(cid:15)(cid:16)(cid:17)(cid:18)(cid:15)(cid:19)(cid:20)(cid:21)(cid:22)(cid:5)
(cid:23)(cid:24)(cid:14)(cid:5)(cid:25)(cid:18)(cid:17)(cid:19)(cid:15)(cid:5)(cid:26)(cid:15)(cid:27)(cid:28)(cid:17)(cid:18)(cid:29)(cid:28)(cid:15)(cid:5)
(cid:19)(cid:15)(cid:30)(cid:16)(cid:31) (cid:16)(cid:20)(cid:21)(cid:27)(cid:5)(cid:20)(cid:19)!(cid:17)(cid:14)(cid:23)(cid:15)" (cid:28)(cid:20)(cid:5)

Lubraniec 2007r.


Szkolny Program Koła Informatycznego

SSPPIISS TTRREE(cid:1)(cid:1)CCII

Wst(cid:1)p ………………………………………………………………………………………………….

3

Zało(cid:2)enia programu ………………………………………………………………………………..

4

Metody pracy ………………………………………………………………………..........................

6

Cele programu ………………………………………………………………………………………

8

Tre(cid:3)ci programowe ………………………………………………………………………………... 10

Oczekiwane osi(cid:4)gni(cid:1)cia uczniów ………………………………………………………………. 22

Rola nauczyciela w procesie dydaktycznym ………………………………………………… 23

Uwagi o realizacji programu ……………………………………………………………………. 24

Ewaluacja programu ………………………………………………………………………………. 25

Bibliografia …………………………………………………………………………………………. 27

2

Szkolny Program Koła Informatycznego

WWSSTT(cid:2)(cid:2)PP

Współczesne społecze(cid:5)stwo stawia przed szkoł(cid:4) wa(cid:2)ne zadania, mi(cid:1)dzy innymi


wszechstronne wykształcenie młodego człowieka oraz przygotowanie go do (cid:2)ycia

w społecze(cid:5)stwie informacyjnym. Nauczyciele maj(cid:4) umo(cid:2)liwi(cid:6) uczniom nabywanie

umiej(cid:1)tno(cid:3)ci poszukiwania, porz(cid:4)dkowania i wykorzystania informacji pochodz(cid:4)cych

z ró(cid:2)nych (cid:7)ródeł, a tak(cid:2)e posługiwania si(cid:1) technologi(cid:4) informacyjn(cid:4).

Pogł(cid:1)bianie wiedzy

informatycznej daje uczniowi mo ...