Dodaj publikację
Autor
Jolanta Sowicz
Data publikacji
2008-09-09
Średnia ocena
0,00
Pobrań
28

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan wynikowy z języka niemieckiego do klasy II szkoły podstawowej.
 Pobierz (doc, 51,5 KB)

Podgląd treści

JĘZYK NIEMIECKI KL.II J. SOWICZ

|Tematy |Wymagania podstawowe |Wymagania pełne |Środki |Zadania sprawdzają-ce |Liczba godzin|
|1.Przypomnie-nie | | | | |1 |
|słownictwa z kl. I | | | | | |
|2. In der Schule |Nazywa czynności, które |Samodzielnie wymienia |Podręcznik, |Odpowiedzi ustne, |2 |
|3. Nazwy czynności |wykonuje w szkole |czynności, które wykonuje |magnetofon, zeszyt |domino | |
|wykonywanych w szkole | |w szkole |ćwiczeń | | |
| | | | | | |
|4.Zaprzeczenie nein |Odpowiada przecząco wg |Samodzielnie odpowiada |Podręcznik, |Odpowiedzi ustne, |1 |
| |wzoru |twierdząco i |magnetofon, zeszyt |ćwiczenie str.9 | |
| | |przecząco na pytania |ćwiczeń | | |
| | | | | | |
|5. Im Zoo – w zoo – |Rozpoznaje nazwy |Samodzielnie wymienia |Zeszyt ćwiczeń, |Odpowiedzi ustne, |1 |
|poznajemy zwierzęta |zwierząt, nazywa |nazwy zwierząt z |podręcznik, |ćwiczenie str. 11 | |
| |zwierzęta i |rodzajnikami oraz czyta |magnetofon, | | |
| |reaguje na polecenia |nazwy zwierząt |ilustracje zwierząt,| | |
| |nauczyciela | |plansze | | |
|6. Nazwy zwierząt – |Nazywa zwierzęta w zoo |Uzupełnia rodzajniki bez |Zeszyt ćwiczeń, |Memory |1 |
|memory | |pomocy nauczyciela |magnetofon | | |
| | | |ilustracje zwierząt,| | |
| | | |plansze, gra | | |
|7.Przypomnie-nie nazw |Nazywa podstawowe kolory|Określa kolory zwierząt |Zeszyt ćwiczeń, |Odpowiedzi ustne, |3 |
|kolorów. | | |magnetofon |ćwiczenie str. 21 | |
|8. Utrwalenie nazw | | |ilustracje zwierząt,| | |
|kolorów i | | |plansze, gra | | |
|zwierząt. | | | | | |
|9. Sprawdzian – nazwy | | | | | |
|zwierząt i kolorów | | | | | |
|10. Nazwy owoców |Rozpoznaje i |Poprawnie podaje ceny |Magnetofon, |Czytanie |2 |
|i warzyw. |nazywa owoce, podaje |owoców i |podręcznik, zeszyt |(dialog) | |
|11. Ćwiczenia w |ilość owoców |warzyw |ćwiczeń, ilustracje | | |
|nazywaniu owoców |przedstawio-nych na | |owoców i | | |
|i warzyw |obrazku, określa kolor | |warzyw | | |
| |owoców i | | | | |
| |warzyw | | | | |
|12. Im Laden – w |Rozpoznaje nazwy |Samodzielnie nazywa |Magnetofon, |Odpowiedzi ustne, |3 |
|sklepie |produktów spożywczych, |produkty |podręcznik, |ćwiczenie str. | |
|13. Im Laden – ćwiczenia |nazywa produkty | |ilustracje |29 | |
|w mówieniu |spożywcze | |produktów, domino | | |
|14. Powtórzenie | | | | | |
|wiadomości | | | | | |
|15. Nauka piosenki „Ich |Powtarza piosenkę, czyta|Śpiewa piosenkę |Magnetofon, |piosenka |2 |
|backe Kuchen” |nazwy produkty | |podręcznik, zeszyt | | |
|16. Utrwalanie piosenki | | |ćwiczeń | | |
|17. Utrwalanie nazw |Poprawnie nazywa |Robi zakupy w |Zeszyt ćwiczeń |Gra „Schwarzer Peter” |1 |
|produktów |produkty spożywcze, |sklepie spożywczym | | | |
| |owoce, warzywa | | | | |
|18. Określenie ceny i |Nazywa pieniądze, |Podaje ceny produktów, |Zeszyt ćwiczeń |Odpowiedzi ustne, |1 |
|wartości towaru - |odpowiada na pytania: |pyta o cenę produktów | |ćwiczenie str.41 | |
|pieniądze |Wie viel? | | | | |
| |Was kostet das? | | | | |
|19. Adventskranz – nauka |Powtarza tekst wiersza |Recytuje z pamięci wiersz |Podręcznik |Wiersz |1 |
|wierszyka „Advent, |„Advent, Advent” |„Advent, Advent” | | | |
|Advent” | | | | | |
|20.Adventskalender |Wykonuje |Samodzielnie wykonuje |Zeszyt ćwiczeń, |Adventska-lender |2 |
|21. Wykonanie |Adventska-lender |Adventskalender |podręcznik, | | |
|Adventskalender |przy pomocy nauczyciela | |ilustracje, | | |
| | | |Adventska-lender | | |
|22. „Der Nikolaus” – |Powtarza wiersz do |Recytuje wiersz |Podręcznik |Wiersz |1 |
|poznanie treści |Mikołaja | | | | |
|wiersza | | | | | |
|23. Wunschzettel – list |Pisze list przy pomocy |Samodzielnie pisze list do|Zeszyt ćwiczeń |Ćwiczenie str.42 ...