Dodaj publikację
Autor
Ewa Słota
Data publikacji
2008-09-22
Średnia ocena
0,00
Pobrań
213

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Roczny plan pracy szkolnego koordynatora ds. bezpieczeństwa.
 Pobierz (doc, 59,0 KB)

Podgląd treści


ROCZNY PLAN PRACY SZKOLNEGO KOORDYNATORA DS. BEZPIECZEŃSTWA

|ZADANIE |FORMY REALIZACJI |TERMIN |DOKUMENTACJA |
| |
|OBSZAR ZADANIOWY I |
|INTEGROWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ BEZPIECZEŃSTWA W SZKOLE |
| | | | |
|Integrowanie działań w zakresie bezpieczeństwa oraz |Aktualizacja listy instytucji wspierających pracę koordynatora w |IX 2008 |Lista instytucji wspierających w zakresie poprawy |
|współpraca ze środowiskiem- instytucjami pomagającymi|zakresie poprawy bezpieczeństwa w szkole. | |bezpieczeństwa w szkole (adresy, telefony, nazwiska). |
|szkole w rozwiązywaniu problemów dotyczących | | | |
|bezpieczeństwa. | | | |
| | | | |
| |Kontynuacja współpracy z koordynatorami ds. bezpieczeństwa z innych |2008/2009 |Lista koordynatorów ds. bezpieczeństwa z rejonu. |
| |szkół. | | |
| | | | |
|Koordynowanie działań w zakresie bezpieczeństwa w |Analiza dokumentów regulujących pracę szkoły, a także analiza zapisów|2008/2009 |Przedstawienie na posiedzeniu RP zrealizowanych tematów i |
|związku z realizacją programu wychowawczego i |w dziennikach lekcyjnych, w zeszytach uwag poszczególnych klas, w | |ogólnych wniosków. |
|programu szkolnej profilaktyki. |kartach wycieczek i imprez szkolnych odnośnie realizacji ustalonych | | |
| |zapisów w przyjętych programach na dany rok szkolny. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Wdrażanie i dostosowywanie do specyfiki placówki |Rozmowy i zbieranie opinii |2008/2009 |Lista ewentualnych problemów w obszarze bezpieczeństwa w |
|procedur postępowania w sytuacjach kryzysowych i |nauczycieli, rodziców, uczniów | |szkole. |
|zagrożenia. |na temat bezpieczeństwa w szkole. | | |
| | | | |
| |Wypracowanie kolejnych procedur zachowania w sytuacjach |w miarę potrzeby |Opis proponowanych procedur zachowania w sytuacjach |
| |kryzysowych i zagrożenia. | |kryzysowych i zagrożenia. |
| | | | |
| |Prezentacja, omówienie i przyjęcie kolejnych procedur zachowania w |w miarę potrzeby |Protokoły ze spotkań oraz Rady Pedagogicznej zatwierdzającej|
| |sytuacjach kryzysowych i zagrożenia. | |procedury. |
| | | | |
| |Prowadzenie monitoringu |2008/2009 |Rozmowy na posiedzeniach RP. |
| |stosowanych procedur. | | |
| | | | |
|Posługiwanie się monitoringiem wizyjnym terenu szkoły|Systematyczne sprawdzanie zapisów monitoringu wizyjnego szkoły. |2008/2009 |Notatki z zaobserwowanych zdarzeń. |
|w kontrolowaniu poziomu bezpieczeństwa uczniów. | | | |
| | | | |
| | | | |
|ZADANIE |FORMY REALIZACJI |TERMIN |DOKUMENTACJA |
| |
|OBSZAR ZADANIOWY II |
|DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ NA TEMAT MOŻLIWYCH SPOSOBÓW POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA W SZKOLE |
| | | | |
|Pomoc nauczycielom, wychowawcom, rodzicom w |Udostępnianie wychowawcom, nauczycielom i rodzicom listy instytucji |2008/2009 |Zapisy o prowadzonych rozmowach. |
|nawiązywaniu kontaktów z instytucjami pomagającymi w |wspierających w zakresie poprawy bezpieczeństwa. | | |
|rozwiązywaniu problemów dotyczących bezpieczeństwa. | | |Gotowe druki zawierające dane teleadresowe udostępniane |
| | | |potrzebującym rodzicom. |
| | | | |
|Współdziałanie w tworzeniu programu wychowawczego |Prowadzenie monitoringu i ewaluacji działań na rzecz zapewnienia |2008/2009 |Sprawozdania z podejmowanych działań. |
|szkoły i innych dokumentów szkolnych. |bezpieczeństwa w szkole. | | |
| | | | |
|Dzielenie się wiedzą o zachowaniach ryzykownych i |Spotkania i rozmowy z nauczycielami, rodzicami, uczniami. |2008/2009 |Liczba i rodzaj upowszechnionych informacji. |
|niepożądanych. | | | |
| |Przygotowywanie materiałów informacyjnych (gazetka szkolna, strona | | |
| |internetowa). | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Promowanie problematyki bezpieczeństwa dzieci i |Upowszechnianie informacji o opracowaniach dotyczących problemu |2008/2009 |Aktualizacja bibliografii dotyczącej problematyki |
|młodzieży. |bezpieczeństwa dzieci i młodzieży. | |bezpieczeństwa dzieci i młodzieży. |
| | | | |
|Promowanie i dzielenie się ...