Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
| |Standard wymagań | | | |Dowody realizacji, |
|Lp. | |Zadania. |Formy realizacji. |Termin. | |
| |kwalifikacyjnych. | | | |wskazówki, uwagi. |
| | | |1. Stosowanie aktywizujących metod, form prowadzonych zajęć. |Na bieżąco |1. Konspekty z wybranych lekcji. |
| | | | | | |
| | | |2. Samodzielne studiowanie pism nauczycielskich tj. „Życie | | |
| | |Doskonalenie warsztatu i metod pracy |Szkoły”, „Matematyka |Na bieżąco | |
| | |pedagogicznej. | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |4. Samodzielne studiowanie literatury fachowej. |Na bieżąco |4. Dziennik lektur. |
| | | | | | |
| | | |5. Obserwacja zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu. | | |
| | | | |Trzy razy w ciągu semestru |5. Protokoły z hospitacji. |
| | | |6.Prowadzenie zajęć w obecności opiekuna stażu lub dyrektora. | | |
| | | | |Trzy razy w ciągu semestru | |
| | | | |(1 w systemie AV) |6. Konspekty. |
| | | |7. Praca nad doskonaleniem sposobu rzetelnego oceniania. |wrzesień | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | |7. Opracowanie: |
| | | | | |a) ewaluacjj systemu oceniania z matematyki|
| | | | | |zgodnego z WSO, |
| | | | | | |
| | | | | |b) kryteriów oceniania z matematyki, |
| | | | | | |
| | | | | |c) ewaluacji systemu oceniania z |
| | | | | |informatyki, |
| | | | | | |
| | | | | |d) kryteriów oceniania z informatyki, |
| | | | | | |
| | | | | |e) ankiety na temat: Jak oceniasz lekcje |
| | | | | |matematyki, |
| | | | |maj | |
| | | | | |f) ankiety na temat: Jak oceniasz lekcje |
| | | | | |informatyki. |
| | | | | | |
| | | | |maj | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | |1. Uczestniczenie w różnych formach doskonalenia zawodowego: | | |
| | | | | | |
| | | |a) studia podyplomowe z informatyki, | | |
| | | | | | |
| | | |b) udział w różnych warsztatach, |Wg. Potrzeb |1.Świadectwa ukończenia wymienionych form |
| | |Poszerzanie wiedzy i umiejętności w | | |doskonalenia, karta doskonalenia zawodowego |
| | |procesie aktywnego udziału w |c) udział w konferencjach przedmiotowo- metodycznych.. | |nauczyciela. |
| | |zewnętrznym doskonaleniu. | | |2. Zaświadczenia |
| | | |d) ukończenie kursów: | | |
| | | | | | |
| | | |- Aktywizujące metody nauczania w matematyce, |Wg. propozycji ODN | |
| | | | | | |
| | | |- Pomiar dydaktyczny, | | |
| | | | | | |
| | | |- Kierowników wycieczek szkolnych.. | | |
| | | |1. Analiza dokumentacji: |IX/X | |
| | | |statutu, wewnątrzszkolnego systemu oceniania i planu | | |
| | | |wychowawczego szkoły. | | |
| | | | | | |
| | | |2. Realizacja podstaw programowych nauczanych przedmiotów | | |
| | | | |Zgodnie z rozkładem |2. Wpisy w dzienniku zajęć. |
| |Uczestnictwo w realizacji zadań |Uczestniczenie w pracach organów |3. Praca z uczniami zdolnionymi, rozwijanie talentów: |materiału | |
| |ogólnoszkolnych, edukacyjnych, |szkoły związanych z realizacją jej | | |Dzienniki zajęć pozalekcyjnych. Plany pracy |
| |wychowawczych, opiekuńczych. |podstawowych funkcji i wynikających z |a) prowadzenie kółka matematycznego, | |kółek zainteresowań w dziennikach zajęć |
|II | |nich zadań. |b) prowadzenie kółka informatycznego, | |pozalekcyjnych. |
| | | |c) organizowanie konkursu na najlepszego matematyka szkoły. |Na bieżąco | |
| | | | | | |
| | | |4. Pomoc uczniom mającym problemy |Na bieżąco |c) Zaświadczenie. |
| | | |z matematyką. | | |
| | | | |II etapy- | |
| | | |5. Udział w posiedzeniach bieżących i szkoleniowych Rady |XI, IV | |
| | | |Pedagogicznej. | | |
| | | | |Na bieżąco | |
| | | | | |Zaświadczenie. |
| | | | | | |
| | | | |Na bieżąco | |
| | | |1.Kontaktowanie się z wychowawcami klas i nauczycielami |Na bieżąco |Bieżące rozwiązywanie problemów |
| | |Zapoznanie się z programem |poszczególnych przedmiotów. | |wychowawczych. |
| | |wychowawczym szkoły i określenie zadań| | | |
| | |własnych. |2. Aktywna realizacja zadań wychowawczych i opiekuńczych | |Scenariusze uroczystości, zdjęcia, |
| | | |nauczyciela. |Na bieżąco |zaświadczenia. |
| | |Współpraca z rodzicami w celu | | | |
| | |przekazania informacji o wynikach w |1. Wywiadówki okresowe. |1.Wg.rocznego planu pracy | |
| | |nauce, frekwencji i zachowaniu. | |wychowawczej |Notatki w zeszycie kontaktów z rodzicami. |
| | | |2. Spotkania indywidualne z rodzicami. |2.Wg.potrzeb ...