Dodaj publikację
Autor
Ewa Ferfecka
Data publikacji
2009-02-11
Średnia ocena
0,00
Pobrań
141

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan wychowawczy dla kl. VI szkoły podstawowej.
 Pobierz (doc, 72,5 KB)

Podgląd treści


|Zadania wychowawcze |SPOSOBY REALIZACJI |Termin |Uwagi |
|INTEGRACJA |1. Wybór samorządu klasowego i określenie jego zadań. |IX 2008r. | |
|KLASY |wyznaczanie dyżurów klasowych | | |
| |prowadzenie aktualnej gazetki z życia klasy | | |
| |troska o estetykę klasy i poszanowania sprzętu szkolnego | | |
| |włączanie zespołu klasowego do działań samorządu szkolnego |w ciągu roku | |
| |wypracowanie zasad współżycia w zespole klasowym i pomocy koleżeńskiej | | |
| | | | |
| |2. Ustalenie imprez klasowych: | | |
| |rajd rowerowy do Przecławia | | |
| |biwak | | |
| |święto pieczonego ziemniaka - ognisko | | |
| |klasowe obchody Dnia Chłopaka | | |
| |pamiętamy o imieninach naszych wychowawców i nauczycieli – składanie życzeń |w ciągu roku | |
| |składanie życzeń imieninowych i urodzinowych koleżankom i kolegom w klasie | | |
| |wróżby i zabawy andrzejkowe | | |
| |klasowe spotkanie wigilijne | | |
| |składanie życzeń z okazji Dnia Kobiet | | |
| |„Karnawałowe ostatki” - tradycyjny pączek, gry i zabawy w klasie | | |
| |majówka – spotkanie przy ognisku | | |
| |wycieczka do Zakopanego | | |
| |wyjazd do kina | | |
| | | | |
| |3. Analiza i ocena pracy samorządu klasowego i zespołu klasowego w I | | |
| |semestrze. | | |
| |4. Podsumowanie i ocena pracy samorządu klasowego | | |
| |i zespołu klasowego w II semestrze. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Czerwiec | |
| | | | |
|DIAGNOZA |1. Rozeznanie sytuacji rodzinnej i materialnej uczniów: | | |
|ZESPOŁU |wytypowanie uczniów do zwolnienia ze składki ubezpieczeniowej | | |
|KLASOWEGO |wytypowanie uczniów do bezpłatnego dożywiania: |IX | |
| |2. Rozpoznanie mocnych i słabych stron uczniów | | |
| | | | |
| |bieżące śledzenie postępów i wyników uczniów w nauce i zachowaniu i | | |
| |podejmowaniu działań wspomagających oraz mobilizujących uczniów do pracy nad | | |
| |osiąganiem lepszych wyników. | | |
| |b) organizowanie pomocy dydaktycznej dla uczniów mających trudności w nauce. | | |
| | | | |
| | |W ciągu roku | |

PLAN WYCHOWAWCZY KLASY VI

|UROCZYSTOŚCI | | | |
|SZKOLNE |1. Inauguracja nowego roku szkolnego |01 IX | |
| | | | |
| |2. Święto Edukacji Narodowej. | | |
| |Włączanie uczniów do udziału w programie |14 X | |
| | | | |
| |artystycznym. | | |
| |Udział klasy w akademii i składanie życzeń | | |
| |nauczycielom. | | |
| |Pomoc uczniom w wykonaniu okolicznościowej | | |
| |gazetki klasowej. | | |
| |3. Dyskoteka z okazji Dnia Chłopaka. |IX | |
| |Sprawowanie opieki nad uczniami podczas zabawy. | | |
| | |X | |
| |4. Pasowanie ucznia kl.I | | |
| |Udział uczniów w uroczystości. | | |
| | |11 XI | |
| |5. Narodowe Święto Niepodległości Polski. | | |
| |Udział klasy w uroczystym apelu. | | |
| |Aktualna gazetka klasowa. | | |
| | |XI | |
| |6. Zabawa andrzejkowa. | | |
| |Sprawowanie opieki nad uczniami podczas zabawy. | | |
| | | | |
| |7. Zabawa karnawałowa. |I | |
| |Sprawowanie opieki nad uczniami podczas zabawy. | | |
| | |I | |
| |8. Dzień Babci i Dziadka. | | |
| |Pomoc uczniom w układaniu tekstów życzeń | | |
| |dla solenizantów. | | |
| | | | |
| | |3 V | |
| |9. Konstytucja 3 Maja | | |
| |Włączanie uczniów do przygotowania apelu. | | |
| | | | |
| |Udział klasy w uroczystości. | | |
| |Aktualna gazetka klasowa, | | |
| | |18 VI | |
| |10. Święto Patrona Szkoły | | |
| |Włączenie uczniów do przygotowania programu | | |
| |artystycznego. | | |
| | | | |
| |Sprawowanie opieki nad uczniami podczas Mszy | | |
| |Świętej w intencji patrona. | | |
| | | | |
| |Uwzględnienie tematyki papieskiej na godzinie | | |
| |wychowawczej i lekcjach języka polskiego. | | |
| | |26 V | |
| |11. Dzień Matki. | | |
| |Udział w akademii. | | |
| |Pomoc uczniom w redagowaniu życzeń dla matek. | | |
| |Uwzględnienie tematyki „Matka” na ...