Dodaj publikację
Autor
Małgorzta Banasik
Data publikacji
2009-02-12
Średnia ocena
5,00
Pobrań
199

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan opracowano zgodnie z § 8 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 01.12.2004 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli. (Dz. U. nr 260 z 2004 r., poz. 2593).
 Pobierz (docx, 30,5 KB)

Podgląd treści

Szkoła Podstawowa im. Dywizjonu 301

w Leszkowicach

Plan rozwoju zawodowego na stopień nauczyciela dyplomowanego

mgr Małgorzaty Banasik

nauczyciela mianowanego

Plan opracowano zgodnie z § 8

Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 01.12.2004 r.

w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.

(Dz. U. nr 260 z 2004 r., poz. 2593)

Realizowany od dnia 01.09.2008 r. do dna 30.06.2011 r.

Miejsce zatrudnienia: Szkoła Podstawowa w Leszkowicach

Stanowisko: nauczyciel nauczania zintegrowanego

Posiadany stopień awansu: nauczyciel mianowany

Wymiar realizowanego stażu: 2 lata 9 miesięcy

Posiadane kwalifikacje:

Pedagogika– studia magisterskie

Podyplomowe Studia z Logopedii

………………………………………………………….. ……………………………………………………

data złożenia data zatwierdzenia

……………………………………………………

Podpis dyrektora szkoły

Cel główny:- uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego

Cele szczegółowe:

podniesienie jakości pracy szkoły

podniesienie efektywności własnych działań dydaktyczno – wychowawczych

własny rozwój zawodowy i nabywanie nowych kompetencji

dzielenie się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami

wspieranie rozwoju szkoły

KIERUNKI ROZWOJU

ZADANIA –

FORMY REALIZACJI

SPOSÓB DOKUMENTACJI

TERMIN

§ 8, ust.1,pkt. 1

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

I .Poznanie procedur awansu zawodowego.

1.Wstępna analiza własnych umiejętności.

2.Zapoznanie się z aktualnymi przepisami prawa oświatowego dotyczącymi awansu zawodowego.

3.Złożenie wniosku o rozpoczęcie stażu.

4.Sporządzenie planu rozwoju zawodowego.

5.Udział w szkoleniach i kursach dotyczących planowania awansu zawodowego, dokumentacji awansu oraz tworzenia i ewaluacji programów.

6.Dokumentowanie realizacji planu zawodowego .

7. Wykorzystywanie na zajęciach aktywizujących metod pracy.

8.Śledzenie nowości wydawniczych, zastosowanie zdobytej wiedzy w pracy z uczniami.

8. Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.

Autorefleksja.

Kopie przyswojonych aktów prawa oświatowego.

Wniosek o rozpoczęcie stażu.

Plan rozwoju zawodowego

zatwierdzony przez Dyrektora Szkoły.

Zaświadczenia o ukończonych kursach.

Plan rozwoju.

Zaświadczenia.

Opisy, analizy, sprawozdania gromadzone w „ Teczce Awansu”

Konspekty zajęć.

Bibliografia.

Sprawozdanie za okres stażu.

Sierpień 2008r.

Sierpień/wrzesień 2008r.

01 wrzesień 2008r.

Wrzesień 2008r.

2008/2009

Okres stażu.

Okres stażu.

Okres stażu.

Okres stażu.

VI 2011

II. Doskonalenie własnej pracy zawodowej.

1.Ukończenie kursów i szkoleń:

-„ Opiekun zajęć pozalekcyjnych szkolnej pracowni internetowe”

-„ Diagnoza i terapia dzieci z trudnościami w uczeniu się matematyki”

- „Język migowy- kurs I-go

stopnia”.

2.Udział w konferencjach

metodycznych i radach

szkoleniowych.

Zaświadczenie.

Zaświadczenie.

Zaświadczenie.

Zaświadczenia, wpisy o

obecności w księdze protokołów rad pedagogicznych.

Okres

stażu.

XI 2008

Okres stażu.

III. Troska o zaplecze i

o warsztat pracy.

1.Wykonywanie pomocy do

zajęć, zakup potrzebnych

materiałów, wykonywanie

gazetek klasowych oraz

okolicznościowych na ...