Dodaj publikację
Autor
Ewa Dragan
Data publikacji
2009-03-26
Średnia ocena
0,00
Pobrań
33

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego wg rozporządzenia MENiS z 01.12.2004 roku.
 Pobierz (doc, 96,0 KB)

Podgląd treści


PROJEKT PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ
O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

EWA DRAGAN – NAUCZYCIELKA MATEMATYKI I FIZYKI
GIMNAZJUM W WILCZYCACH
Okres stażu: 1 września 2006 – 31 maj 2009

|Lp. |Zadania |Termin |Forma realizacji, osiągnięcia |Dowody realizacji, dokumentacja |
|I. |Działania wstępne dotyczące procedury rozpoczęcia awansu zawodowego |
|1 |Zapoznanie z procedurą awansu zawodowego: |VIII – IX |- podjęcie decyzji o |- wniosek o |
| |- analiza prawa oświatowego dotyczącego awansu |2006r |rozpoczęciu procedury awansu zawodowego |rozpoczęcie stażu |
| |zawodowego: Karta Nauczyciela, rozp. MEN | |- złożenie wniosku o |- projekt planu rozwoju zawodowego|
| |z dnia 1 grudnia 2004r w sprawie | |rozpoczęcie stażu i projektu planu rozwoju | |
| |uzyskiwania stopni awansu zawodowego | |zawodowego | |
| |- inne publikacje dotyczące awansu | | | |
|2 |Przeprowadzenie analizy dotychczasowej pracy |IX – X 2006r |- określenie swoich słabych i mocnych stron|- opis dotychczasowej pracy |
| |w zawodzie nauczyciela: | |- nakreślenie kierunków działań na przyszłość |- zaświadczenia |
| |- analiza stosowanych działań edukacyjnych, | |- formy dokształcania |- świadectwa |
| |wychowawczych, opiekuńczych | |- autorefleksja | |
| |- przejrzenie rozkładu materiału, planów pracy | | | |
| |wychowawczej celem ewentualnych zmian lub | | | |
| |poprawek | | | |
| |- zebranie dokumentacji dotyczącej odbytych | | | |
| |form dokształcania zawodowego | | | |
|3 |Aktualizacja wiadomości dotyczących zasad |XI – XII 2006r|- przypomnienie zasad funkcjonowania szkoły |- zaświadczenia |
| |funkcjonowania struktur, organizacji i zadań | |- potrzeba ciągłego rozwoju i dostosowania |- potwierdzenia |
| |szkoły: | |do potrzeb środowiska | |
| |- analiza dokumentacji szkolnej: Statutu | | | |
| |Gimnazjum, Planu Rozwoju, WROZU, WSO, przepisów| | | |
| |BHP | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|II. |Uzyskiwanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy|
| |własnej i podniesienie jakości pracy szkoły |
| |(§8.2 pkt 1) |
|1 |Poszerzenie wiedzy i |Okres stażu |- udział w radach szkoleniowych Gimnazjum |- zaświadczenia |
| |umiejętności w procesie aktywnego udziału | |w Wilczycach |- opis działań |
| |w wewnątrzszkolnym i zewnętrznym | |- uczestnictwo w różnych formach doskonalenia | |
| |doskonaleniu. | |zawodowego w zależności od potrzeb i propozycji | |
| | | |WDN | |
| | | |- uczestnictwo w szkoleniach i | |
| | | |warsztatach metodycznych organizowanych przez | |
| | | |ośrodki dokształcania nauczycieli | |
| | | |- uczestnictwo w konferencjach metodycznych z | |
| | | |matematyki i fizyki | |
|2 |Doskonalenie metod i warsztatu |Okres stażu |- tworzenie własnego warsztatu pracy |- zaświadczenia |
| |pracy pedagogicznej | |- śledzenie nowości wydawniczych |- opis działań |
| | | |- aktualizacja wydawnictw metodycznych |- dziennik lektur |
| | | |- opracowywanie kart pracy, testów | |
| | | |- przygotowywanie pomocy do lekcji, zajęć | |
| | | |pozalekcyjnych | |
| | | |- uwzględnianie programów multimedialnych w | |
| | | |procesie nauczania | |
|3 |Samodzielne studiowanie literatury |Okres stażu |- korzystanie z zasobów biblioteki, sieci |- zaświadczenia |
| | | |Internet, wyszukiwanie ciekawych nowości |- opis działań |
| | | |wydawniczych dotyczących aktywizujących metod |- dziennik lektur |
| | | |pracy | |
| | | |- studiowanie czasopism i literatury| |
| | | |metodycznej z zakresu nauczania | |
| | | |matematyki i fizyki | |
|4 |Praca w zespole do Wewnętrznego Mierzenia |Okres stażu |- opracowanie ankiet, kwestionariuszy |- opis i analiza |
| |Jakości Pracy Szkoły | |ewaluacyjnych oraz zestawu narzędzi badawczych | |
| | | |- analiza wyników | |
| | | |- opracowanie części raportu | |
|5 |Diagnozowanie i badanie osiągnięć edukacyjnych |Okres stażu |- konstruowanie testów ...