Dodaj publikację
Autor
Katarzyna Polewczyk
Data publikacji
2009-05-12
Średnia ocena
0,00
Pobrań
84

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Rozkłady materiału nauczania dla klas 1-3 z wykorzystaniem podręczników Happy House 2 oraz Happy Street 1.
 Pobierz (doc, 146,0 KB)

Podgląd treści


Rozkład materiału nauczania z wykorzystaniem podręcznika
Happy House 2

klasa 1a 1B
Rok szkolny 2008/2009
Nauczyciel Katarzyna Polewczyk

|Rozdział |Tematyka, słownictwo, zwroty |Materiał gramatyczny, struktury|Funkcje oraz użycie języka |
|Okres bezpodręcznikowy praca z |Imiona bohaterów podręcznika. |Czasownik to be w 1 os. l.poj I|Powitania i pożegnania, przedstawianie |
|kartami pracy, materiałami |Proste powitania i pożegnania.|am…, It is.. |siebie i innych osób, rozpoznawanie i |
|kopiowanymi |Piosenki Pt.:”a,e i, o, u”, |Pytanie o imię What’s your |nazywanie bohaterów podręcznika, |
| |„Hello song”, „Happy house |name? udzielanie odpowiedzi. |polecenia dotyczące zachowania w |
| |song” |Pytanie Who’s this? |klasie, |
| |Rymowanka “Who’s this? Let’s |Podstawowe słownictwo: kolory, |pisemne imion bohaterów podręcznika, |
| |see”. |przybory szkolne, liczebniki | |
| | |1-10. | |
|Pens and Pencils |Przedmioty w klasie |Zaimek wskazujący this np. This|Rozpoznawanie rzeczy |
| |Liczebniki 1-10 |is my book, pen, ruler etc. |Liczenie w zakresie 10, pytanie o |
| |Piosenki ”What’s in my bag?”, |Pytanie What’s this?i odpowiedź|przedmiot i o ilość przedmiotów. |
| |“Ten funny faces” |It’s a .. | |
| | |Pytanie o ilość przedmiotów How| |
| | |many…? | |
|Hello again |Alfabet angielski |Pisanie i czytanie imion, |Rozpoznawanie form pisemnych imion |
| |Przypomnienie imion bohaterów |powtarzanie alfabetu, |bohaterów, identyfikowanie brakujących |
| |podręcznika, rozpoznawanie ich|czasowniki say, whisper, shout.|postaci na ilustracji, nazywanie liter |
| |formy pisemnej. | |alfabetu. Czytanie prostej historyjki, |
| |Piosenka „The alphabet”. | |odgrywanie scenki. |
|Playroom safari |Nazwy zwierząt, odgłosy |Zwroty I can see … i I can’t |Rozpoznawanie ze słuchu nazw zwierząt |
| |wydawane przez zwierzęta, |see … w połączeniu z nazwami |i wskazywanie właściwych zwierząt na |
| |piosenka ”On Safari”, „Can |zwierząt. |ilustracji, słysząc nazwę w dialogu |
| |you..?” |Czasownik Look… |Nazywanie zwierząt, łączenie obrazków z|
| |„Where is Colin?” | |podpisem, odpowiadanie na pytania |
| | | |dotyczące ilustracji, odgrywanie |
| | | |historyjki. |
| | | |Wykonanie i czytanie książeczek o |
| | | |zwierzętach. |
|5. School time |Przypomnienie nazw przyborów |Pytanie What’s this? Udzielanie|Rozpoznawanie ze słuchu nazw przyborów|
| |szkolnych. |odpowiedzi It’s… |szkolnych |
| |Nazwy kolorów. |Pytanie o kolor What colour |i wskazywanie właściwych przyborów na |
| |„Colour song”, „Clasroom |is..? , udzielanie odpowiedzi |ilustracji, słysząc ich nazwę w dialogu|
| |song’, „Clock song” |It’s … |Nazywanie kolorów i przyborów |
| | |Zwrot This is my/your… |szkolnych. |
| | | |Określanie przynależności przyborów |
| | | |my/your. |
| | | |Czytanie prostej historyjki, odgrywanie|
| | | |scenki. |

Dodatkowo lekcje okolicznościowe

1. Happy Christmas: słownictwo związane ze świętami Bożego Narodzenia, śpiewanie piosenki „Jingle bells”, czytanie i słuchanie historyjki o Mikołaju, wykonanie listu do Świętego Mikołaja. Wykonanie figurki Świętego Mikołaja.

2. Happy Easter: słownictwo związane z Wielkanocą, piosenka „Easter song”, czytanie historyjki na temat świąt, wykonanie ...