Dodaj publikację
Autor
Elżbieta Łaskarzewska
Data publikacji
2009-05-18
Średnia ocena
4,00
Pobrań
120

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Wprowadzenie do nowego rozdziału "Besser vorbeugen als heilen".
 Pobierz (doc, 26,5 KB)

Podgląd treści


Metoda: komunikatywna

Techniki pracy:
praca z obrazkami, praca z tekstem, praca z CD-Room/ tablica interaktywna/, krótkie mini dialogi

Formy pracy:

praca zbiorowa, praca w parach, pantomima

Środki dydaktyczne:

tablica interaktywna, tablica „My body” przedstawiająca części ciała z opisami w języku angielskim, karty pracy ucznia z zadaniami, obrazki, płyta CD-Room, kaseta audio

|Fazy lekcji |Przebieg lekcji |Formy socjalne |Media |Czas |
|1. Rozmówki wprowadzające |Powitanie, wprowadzenie do |praca zbiorowa |obrazki | 4’ |
| |nowego rozdziału „Besser | |podręcznik | |
| |vorbeugen als heilen” | | | |
|2. Prezentacja |Wprowadzenie nowego |Praca zbiorowa |Tablica interaktywna | |
| |słownictwa Wprowadzenie | |płyta | |
| |konstrukcji: Was tut dir | |CD-Room | |
| |weh? Ich habe | |zeszyt ćwiczeń do |12’ |
| |Kopfschmerzen. Mein Kopf | |podręcznika „der, die, das| |
| |tut mir weh. Seine Augen | |neu” | |
| |tun ihm weh. Rzeczowniki |Praca samodzielna | | |
| |złożone: Rückenschmerzen | |kaseta audio | |
| |Armschmerzen | | | |
|3. Automatyzacja |Uczniowie nazywają |Praca samodzielna |Zeszyt ćwiczeń | |
| |pojedyncze, podwójne i | | | |
| |wielokrotne części ciała, | | | |
| |zapisują przykłady w | |podręcznik | |
| |połączeniu z zaimkiem |pantomima | | |
| |dzierżawczym ćwiczą użycie| | |15’ |
| |konstrukcji: Was tut dir | |tablica „My body” | |
| |weh? Was fehlt dir? | | | |
| |Rozwiązują zadania | |karty pracy ucznia | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |Praca w parach | | |
| | | | | |
|4. Utrwalenie |Uczniowie prowadzą mini |Praca w parach |Słuchawki z mikrofonem |10’ |
| |dialogi nt. dolegliwości | | | |
|5.Ocena aktywności uczniów|Zad domowe A4 A5/ str.142 | |Zeszyt ćwiczeń |4’ |
|i zadanie pracy domowej |A10/str.147 | | | |
| | | | | |