Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN
ROZWOJU ZAWODOWEGO
Plan rozwoju zawodowego mgr Reginy Stasiak, nauczycielki mianowanej w Szkole Podstawowej w Gruszkach, ubiegającej się o stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego.
Informacje personalne
Imię i nazwisko nauczyciela: Regina Stasiak
Nauczane przedmioty: wychowanie przedszkolne i kształcenie zintegrowane
Czas stażu; 2 lata i 9 miesięcy
Posiadane kwalifikacje:
- studia magisterskie na Wydziale Pedagogiki i Psychologii na kierunku Pedagogika w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim Filia w Białymstoku
Zadania wynikające z rozporządzenia
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenia pracy własnej i podniesienia jakości pracy szkoły.
Rozp. 8 ust 2 pkt 1.
|L.p. |Zadania-działania |Formy realizacji zadań/działań |Dowód realizacji (zaśw. i |Termin realizacji |
| | | |materiały) | |
| 1. |Doskonalenie metod pracy |-Konferencje, warsztaty, szkolenie i |Świadectwa, zaświadczenia. |Przed i w czasie trwania |
| |pedagogicznej |inne formy doskonalenia. | |stażu. |
|2. |Uczestnictwo w opracowaniu |-Ewaluacja WSO, planu wychowawczego |Opis wprowadzanych zmian. |W czasie trwania stażu. |
| |procedur zapewnienia jakości |szkoły. | | |
| |pracy szkoły. | | | |
|3. |Doskonalenie umiejętności |-Ukończony kurs obsługi komputera i |Zaświadczenie o ukończeniu |W czasie trwania stażu. |
| |obsługi komputera. |Internetu. |kursu, konspekt zajęć, wzory | |
| | |-Wykonywanie pomocy dydaktycznych. |opracowanych pomocy | |
| | |-Zajęcia komputerowe z dziećmi. |dydaktycznych. | |
|4. |Budowanie własnego warsztatu pracy.|-Kompletowanie pomocy dydaktycznych |Wzory pomocy dydaktycznych, | |
| | |wykonywanych na lekcjach i na |teczki tematyczne. | |
| | |zajęciach pozalekcyjnych. | | |
| | |-Kompletowanie czasopism, książek. | | |
| | |-Opracowanie gier i zabaw ruchowych | | |
| | |dla dzieci młodszych z uwzględnieniem | |W czasie |
| | |specyfiki szkoły (mała ilość dzieci, | |trwania stażu. |
| | |brak Sali gimnastycznej i.t.p.) | | |
| | | |Broszura z opracowanymi i | |
| | | |wybranymi grami i zabawami | |
| | | |ruchowymi dla dzieci. | |
|5. |Uczestniczenie w pracach szkoły |Prowadzenie gazetki szkolnej o |Zdjęcia gazetek. |W czasie |
| |związanych z realizacją |regionalizmie. | |trwania stażu. |
| |podstawowych funkcji i wynikających| | | |
| |z nich działań. | | | |
|6. |Podnoszenie kompetencji |-Przeprowadzenie szkoleniowej Rady |Potwierdzenie dyrektora, |Przed i w |
| |wychowawczych, dydaktycznych i |Pedagogicznej. |protokoły, scenariusz. |czasie trwania |
| |opiekuńczych. |-Udział w wewnątrzszkolnym | |stażu. |
| | |doskonaleniu n-eli. | | |
|7. |Prowadzenie konkursów |-Konkurs strażacki na szczeblu |-Sprawozdania |W czasie trwania stażu.|
| |szkolnych. |szkolnym i gminnym. | | |
|8. |Opracowanie przedsięwzięć |-Prelekcje dla rodziców. |Potwierdzenie dyrektora, |W czasie trwania stażu.|
| |pedagogizacji rodziców. | |referat, lista rodziców. | |
|9. |Przygotowanie imprez i |-Dzień Edukacji |Zdjęcia, scenariusze imprez. |W czsie trwania stażu. |
| |uroczystości szkolnych. |-Pasowanie na ucznia | | |
| | |-Andrzejki | | |
| | |-Mikołajki | | |
| | |-Choinka szkolna | | |
| | |-Święto Mamy i Taty | | |
| | |-Dzień Dziecka. | | |
|10. |Kształtowanie postawy |-Akcja sprzątanie świata |Zdjęcia, scenariusze, |W czasie trwania stażu.|
| |ekologicznej. |-Dokarmiam ptaki zimą |sprawozdania. | |
| | |-Stołówka dla leśnych zwierząt. | | |
|11. |Różne formy promocji szkoły w |-Szkolna Wigilia |Potwierdzenie dyrektora, |W czasie trwania stażu.|
| |środowisku. |-Wigilia dla starszych i ...