Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
wstruzik@op.pl, 2010-09-11
Oczekiwałem czegoś więcej, chociażby 2h+s=60-65 itp. Poczatkujacy!
mgr inż. arch. Janina Grytka
KONSPEKT DO LEKCJI
TECHNIKUM BUDOWLANE
Klasa 1 T2
Czas lekcji: 45 minut
Przedmiot: Podstawy projektowania architektonicznego.
TEMAT LEKCJI: Ćwiczenia: schody, pentagram.
CELE:
➢ Wiadomości
A.1 Uczeń potrafi wymienić zasady konstruowania schodów, pentagramu za pomocą przyrządów kreślarskich.
➢ Umiejętności
C.1 Uczeń potrafi skonstruować schody, pentagram za pomocą przyrządów kreślarskich.
METODY NAUCZANIA:
-wykład
-ćwiczenia.
ŚRODKI DYDAKTYCZNE:
-podręcznik
-przyrządy kreślarskie
FORMY PRACY:
-indywidualna.
FORMY SPRAWDZANIA OSIĄGNIĘĆ
-wykonane ćwiczenia
STRUKTURA LEKCJI:
1 Faza organizacyjna
-przywitanie uczniów,
-sprawdzenie obecności,
-zapisanie tematu lekcji na tablicy i w dzienniku,
2 Faza przygotowawcza
-zapoznanie uczniów, z celami i zasadami lekcji.
3 Faza realizacyjna
-omówienie zasad konstruowania schodów i pentagramu i narysowanie ich na tablicy przez nauczyciela,
-uczniowie samodzielnie wykonują te rysunki w zeszytach,
-korekta indywidualna pracy uczniów przez nauczyciela.
4 Faza podsumowująca
Podsumowanie informacji,
Ocenianie rysunków wykonanych na lekcji.