Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
IV SFERA OSOBISTA
Cele operacyjne |Zadania |Osoby wspomaga-
jące |Formy realizacji |Materiały pomocnicze |Spodziewane efekty |Sposób dokumentowa-nia efektów |Termin realizacji |Uwagi | |
1. Rozwój osobisty poprzez analizę własnej pracy. |- wstępna samoocena;
|- |- autoreflekcja;
- analiza własnej pracy i możliwości samorozwoju; |- |- znajomość swoich mocnych
i słabych stron
w pracy zawodowej; |- notatki własne; |
okres stażu | | | |- dzielenie się swoją wiedzą
i doświadcze-
niem z innymi nauczycielami; |- opiekun stażu;
- inni nauczyciele; |- publikacja planu rozwoju
i scenariuszy zajęć
w Internecie oraz udostępnianie innym nauczycielom;
- dzielenie się swoją wiedzą podczas zebrań Zespołu Samo-kształceniowe-go dla klas I-III;
|- scenariusze zajęć; |- opublikowanie dokumentów na edukacyjnych portalach internetowych; |- portale internetowe; |
okres stażu | | | |- rozwijanie umiejętności interpersona-
lnych;
|- opiekun stażu;
- pedagog;
- inni nauczyciele; |- współpraca z
nauczycielami;
- analiza
i samoocena; |-
|- tworzenie wspólnych projektów;
- współpraca przy organizowaniu uroczystości szkolnych;
- dobry kontakt
z gronem pedagogicznym; |- |
okres stażu | | | |- analiza
i samoocena swoich zachowań;
|- |- analiza własnych zajęć;
- analiza rozmów pohospitacy-
jnych; |-
|- analiza własnej pracy
i wyciągnięcie wniosków do dalszej pracy; |- notatki własne;
|okres stażu | | |