Dodaj publikację
Autor
Katarzyna
Data publikacji
2009-06-26
Średnia ocena
0,00
Pobrań
915

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego.
 Pobierz (doc, 164,0 KB)

Podgląd treści

SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA STAŻYSTY

Katarzyna Żegnałek- nauczyciel świetlicy- stażysta

Joanna Lewandowska- nauczyciel świetlicy- opiekun

Szkoła Podstawowa Nr 5 w Ozorkowie, ul. Cegielniana 25

Termin stażu: 01.09.2008- 31.05.2009

Data przyjęcia..........................

Podpis dyrektora..................................................

|Wymagania egzaminacyjne/ |Zadania z planu rozwoju |Formy, sposoby realizacji zadania (zaplanowane i dodatkowe) |Uzyskane efekty rozwoju |Dokumentacja potwierdzająca efekty |
|klasyfikacyjne | | | |rozwoju |
| |Zapoznanie się z procedurą |- analiza prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego: |W oparciu o przeprowadzoną analizę dokumentacji |- krótkie notatki z analizy przepisów, |
|( § 6 ust. 2 |awansu zawodowego ze |rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 |szkolnej poznałam funkcjonowanie szkoły. W wielu |kopie dokumentów z adnotacjami, |
|pkt 1). |szczególnym uwzględnieniem |grudnia 2004 roku w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego |sytuacjach odnosiłam się do zapisów w dokumentacji, by | |
| |wymagań na stopień nauczyciela |przez nauczycieli (Dz. U. z 2004r. Nr 260, poz. 2593); ustawa z |podjąć właściwą decyzję. |-wykaz przepisów prawnych, |
|Poznawanie organizacji, zadań i|kontraktowego |dnia 26 stycznia 1982 roku – Karta nauczyciela (Tekst jednolity | | |
|zasad funkcjonowania szkoły, w | |Dz. U. z 2006r. nr 97, poz. 674), |Na podstawie analizy przepisów dotyczących awansu w |- plan rozwoju zawodowego nauczyciela |
|której nauczyciel odbywa staż, | | |terminie do 11 września 2008 roku opracowałam poprawnie|zatwierdzony przez Dyrektora. |
|w tym: | |- śledzenie informacji w Internecie i prasie poświęconych oświacie|własny Plan Rozwoju Zawodowego i przedłożyłam go do | |
|- przepisów związanych z jej | |i zmianom w prawie szkolnym, |zatwierdzenia dyrektorowi szkoły. | |
|funkcjonowaniem, | |- skonstruowanie planu rozwoju. | | |
|- sposobu prowadzenia | | | | |
|obowiązującej dokumentacji, | | | | |
|- przepisów dotyczących | | | | |
|zapewnienia bezpiecznych i | | | | |
|higienicznych warunków nauki i | | | | |
|pracy. | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|( § 6 ust. 2 | | | | |
|pkt 1). | | | | |
| | | | | |
|Poznawanie organizacji, zadań i| | | | |
|zasad funkcjonowania szkoły, w | | | | |
|której nauczyciel odbywa staż | | | | |
| |Nawiązanie współpracy |- zawarcie pisemnego kontraktu między stażystą a opiekunem stażu- |Współpracowałam |- kontrakt z opiekunem stażu, zasady |
| |z opiekunem stażu |J. Lewandowską obejmującego: określenie zakresu obowiązków |z opiekunem stażu zgodnie z zawartym kontraktem oraz |współpracy, zakres obowiązków opiekuna |
| | |stażysty, obowiązków opiekuna stażu, zasad komunikowania się i |podjętymi i zaakceptowanymi przez obie strona |i stażysty. |
| | |współpracy, |ustaleniami. | |
| | | |Stosowałam zasady wzajemnej współpracy. |- lista hospitowanych zajęć, |
| | |-określenie terminów hospitacji, | |scenariusze zajęć, |
| | |- bieżące rozmowy i konsultacje dotyczące sposobu realizacji |Ustaliłam z opiekunem terminy i tematykę zajęć na okres| |
| | |stażu. |stażu. |- notatki z rozmów. |
| |Zapoznanie się z dokumentami |- zapoznanie z przepisami związanymi z funkcjonowaniem szkoły |Zapoznałam się z podstawową dokumentacją szkoły, |- wykaz dokumentów |
| |regulującymi organizację, |zawartymi w: |stosowałam przepisy w niej zawarte podczas pracy. |i aktów prawnych |
| |zadania oraz zasady |Statucie Szkoły, | |- krótkie notatki z analizy przepisów |
| |funkcjonowania szkoły |5-letnim ...