Dodaj publikację
Autor
Małgorzata Wylazłowska
Data publikacji
2009-09-21
Średnia ocena
0,00
Pobrań
615

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Test sprawdzając stopień rozumienia przeczytanego tekstu, przeprowadzono w szóstej klasie Szkoły Podstawowej Specjalnej dla uczniów z upośledzeniem w stopniu lekkim.
 Pobierz (doc, 26,0 KB)

Podgląd treści


Test sprawdzający umiejętność czytania ze zrozumieniem przeprowadzony w VI klasie Szkoły Podstawowej Specjalnej dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim.

Test opracowano na podstawie tekstu pt. „Wielkie mi co!” Marii Rosińskiej z podręcznika do języka polskiego przeznaczonego dla VI klasy Szkoły Podstawowej Specjalnej dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim.

1. Podaj nazwisko autora czytanki:
…………………………………………………………………….

2. Wymień imiona głównych bohaterów:
…………………………………………………………………….

3. Jaką pracę wykonała mama?
a) umyła podłogę,
b) zrobiła pranie,
c) zapastowała i wyfroterowała podłogę,

4. Jak zachował się Jacek?
a) pomógł mamie,
b) wszedł w butach do mieszkania,
c) zdjął buty i grzecznie wszedł do swojego pokoju,

5. Co zaproponowała mama Jackowi?
a) odpoczynek w swoim pokoju,
b) pastowanie podłogi,
c) spacer z psem,

6. Jak zareagował Jacek gdy Krysia weszła do mieszkania?
……………………………………………………………………………….

7. Kiedy Jacek nauczył się szanować pracę innych?
……………………………………………………………………………….

8. Co według ciebie oznacza tytuł czytanki?
………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………..

9. W jaki sposób ty pomagasz swoim rodzicom?
……………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………

Opracowała : Małgorzata Wylazłowska