Dodaj publikację
Autor
Monika Laskowska
Data publikacji
2009-10-05
Średnia ocena
0,00
Pobrań
210

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego na stopień nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (doc, 130,0 KB)

Podgląd treści

Gostynińskie Centrum Edukacyjne
w Gostyninie

Gostynin11.09.2009r.

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO, UBIEGAJACEGO SIĘ O ZDOBYCIE STOPNIA AWANSU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

Monika Laskowska - nauczyciel matematyki. Staż pracy 12 lat w Gostynińskim Centrum Edukacyjnym w Gostyninie ul. Polna 39,
wykształcenie wyższe, magisterskie, z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia podyplomowe z zakresu nauczania Informatyki

Czas trwania stażu – 2 lata i 9 miesięcy

1 września 2009r. 31 maja 2012 r.
( data rozpoczęcia stażu ) ( data zakończenia stażu )

Cel podstawowy podejmowanego stażu: uzyskanie w wyniku postępowania kwalifikacyjnego stopnia awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego.

|Zagadnienia organizacyjne |
|Zadania |Formy realizacji |Termin |Sposób dokumentowania |
|Poznanie procedury awansu |Analiza przepisów dotyczących awansu | |Poprawnie sformułowany wniosek o |
|zawodowego |zawodowego |wrzesień 2009 |rozpoczęcie stażu |
| |śledzenie zmian w prawie oświatowym | | |
| | |na bieżąco | |
|Przygotowanie planu rozwoju |Opracowanie planu rozwoju zawodowego |Wrzesień 2009 |Zatwierdzony przez Dyrektora Szkoły |
|zawodowego | | |plan rozwoju zawodowego |
|Dokumentowanie realizacji planu |Gromadzenie materiałów i dokumentów |cały okres stażu |Potwierdzenia |
|rozwoju zawodowego | | |Zaświadczenia, |
| | | |Opracowane materiały |
| | | |Zdjęcia |
|Przygotowanie sprawozdania z |Autorefleksja, analiza i opis realizacji planu|maj 2012 |Sprawozdanie z realizacji planu |
|realizacji planu rozwoju |rozwoju zawodowego | |rozwoju zawodowego |
|zawodowego | | | |
|§8 ust.2.pkt.1 |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie |
|pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły |
|Zadania |Formy realizacji |Termin |Sposób dokumentowania |
|Poszerzenie wiedzy i |Aktywny udział w procesie mierzenia jakości |Cały staż |Notatki, zdjęcia, testy |
|umiejętności podejmowania |pracy szkoły | | |
|działań na rzecz podwyższenia |Zachęcanie uczniów do brania udziału w | | |
|jakości pracy szkoły |konkursach oraz pomoc w przygotowaniu do nich | | |
| |Przygotowanie uczniów do egzaminu maturalnego | | |
|Doskonalenie umiejętności |Przeprowadzenie ewaluacji PSO i jego korekta |wrzesień 2009 |PSO |
|oceniania osiągnięć uczniów | | |Kserokopia protokołu z zebrań zespołu|
| | | |przedmiotowego |
|Badanie przyrostu umiejętności |Przeprowadzenie testu diagnozującego w klasie |Wrzesień 2009 |Notatki, poświadczenie Dyrektora |
|poprzez testy diagnozujące na |I na wejściu i w klasie II – „w połowie drogi”| | |
|wejściu i wyjściu |oraz opracowanie wyników z wnioskami, by |Czerwiec 2011 | |
| |stwierdzić stan wiedzy po dwóch latach | | |
|Udział w analizie uzyskiwanych |Analiza wyników egzaminu maturalnego (próbny i|Cały staż |notatki |
|wyników |majowy) | | |
|Pełnienie dodatkowych zadań i |udział w pracach komisji maturalnej |Cały staż |potwierdzenie Dyrektora Szkoły |
|funkcji w szkole. |udział w pracach komisji poprawkowej | |protokoły z konkursów |
| |udział w pracach komisji konkursowej | | |
| |udział w pracach komisji | | |
| |kwalifikacyjno-rekrutacyjnej do Gostynińskiego| | |
| |Centrum Edukacyjnego | | |
| |udział w pracach komisji przygotowującej | | |
| |tygodniowy rozkład zajęć dla szkoły | | |
| |pełnienie funkcji przewodniczącego komisji | | |
| |przedmiotów matematyczno-przyrodniczych | | |
|Podnoszenie kwalifikacji |Udział w dostępnych formach kształcenia i |cały okres stażu |Zaświadczenia ...