Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Małgorzata Więch - Kutna Jelcz – Laskowice, 31.05.2005 r.
nauczyciel kontraktowy
Publicznego Gimnazjum nr 2
w Jelczu – Laskowicach
S p r a w o z d a n i e
z realizacji planu rozwoju
zawodowego o stopień zawodowy
nauczyciela mianowanego
I SFERA ORGANIZACYJNA
1. POZNANIE PROCEDURY AWANSU ZAWODOWEGO, ANALIZA PRZEPISÓW PRAWA OŚWIATOWEGO DOTYCZĄCYCH AWANSU ZAWODOWEGO ZGODNIE Z PAR 4 UST. 2 PKT 6.
Znam procedurę awansu zawodowego:
❖ ustawę z dnia 26 stycznia 1982 r. Karty Nauczyciela (Dz. U. z 1997 r. Nr 56, poz. 357 ze zm.);
❖ rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 sierpnia
2000 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez
nauczycieli
(Dz. U. z 2000 r. Nr 70, poz. 825 oraz z 2002 r. Nr 82, poz. 744);
❖ rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia
29 maja 2002r. (Dz. U. Nr 82, poz. 774);
❖ ustawę z dnia 15 lipca 2004 r. o zmianie ustawy - Karta Nauczyciela oraz zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 179, poz. 1845).
Wystosowałam do dyrekcji wniosek o rozpoczęcie stażu. Opracowałam planu rozwoju zawodowego ( par. 7 ust. 1 pkt 3 ), który został zatwierdzony do realizacji bez uwag przez dyrektora magistra Andrzeja Pasternaka.
2. POZNANIE ZASAD FUNKCJONOWANIA, ORGANIZACJI I ZADAŃ PUBLICZNEGO GIMNAZJUM NR 2 W JELCZU – LASKOWICACH ZGODNIE Z PAR. 4 UST. 2 PKT 6.
Dokonałam analizy i znam Kartę Nauczyciela, Statut, Regulamin Rady Pedagogicznej, Plan Wychowawczy, Plan Dydaktyczny, Plan Nadzoru Pedagogicznego, Kalendarz Imprez szkolnych, Wewnątrzszkolny Punktowy System oceniania Zachowania, Prawa i obowiązki ucznia, Regulamin oceniania wiadomości, umiejętności i zachowania oraz nagradzania, BHP W SZKOLE I NA LEKCJI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO.
3. nAWIĄZANIE WSPÓŁPRACY Z OPIEKUNEM STAŻU
zgodnie z par.7 ust.1 pkt 3.
Dyrekcja szkoły przydzieliła mi opiekuna stażu. Zawarłam z nim kontrakt dotyczący naszej współpracy w okresie stażu, który został wdrożony i zrealizowany.
4. UCZESTNICZENIE W PRACACH ORGANÓW SZKOŁY ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ JEJ PODSTAWOWYCH FUNKCJI I WYNIKAJĄCYCH Z NICH ZADAŃ ZGODNIE Z PAR. 4 UST. 2 PKT 3 .
❖ Uczestniczyłam w pracach zespołu matematyczno – przyrodniczego.
❖ Byłam członkiem w pracach komisji egzaminacyjnych.
❖ Brałam udział w posiedzeniach rad pedagogicznych.
❖ Współpracowałam z rodzicami w ramach spotkań indywidualnych dotyczących spraw dydaktycznych i wychowawczych.
❖ Na bieżąco analizowałam problemy wychowawcze.
Współpracowałam z wychowawcami i pedagogiem szkolnym.
W trudnych sytuacjach pomoc wychowawcy i pedagoga szkolnego
była niezastąpiona. Dotyczyła poszukiwania najlepszych rozwiązań.
W rezultacie kończyły się one konkretną interwencją i oczekiwanymi
efektami.
❖ Współpracowałam z samorządem uczniowskim:
➢ występy zespołu tanecznego w Otrzęsinach klas I;
➢ pomoc samorządu uczniowskiego w przygotowaniach związanych ...