Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
UBIEGAJĄCEGO SIĘ O
STOPIEŃ AWANSU NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
OPRACOWANIE
mgr Agnieszka Mosakowska
- nauczyciel
kształcenia zintegrowanego
§ 8 ust.2 pkt 1
Uzyskiwanie pozytywnych efektów pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.
|ZADANIA |FORMY REALIZACJI |TERMIN |SPOSÓB DOKUMENTOWANIA |
|Zapoznanie z procedurami |Analiza przepisów prawa |IX-X 2009 |Bibliografia |
|awansu zawodowego. |oświatowego dotyczącego awansu | | |
| |zawodowego. | | |
|Odbycie stażu dotyczącego|Poprawnie sformułowany wniosek o |IX 2009 |Wniosek |
|awansu zawodowego. |rozpoczęcie stażu. | | |
| |Opracowanie projektu planu rozwoju| | |
| |zawodowego. |IX 2009 |Projekt planu rozwoju zawodowego |
| |Dokumentowanie realizacji planu | | |
| |rozwoju. | | |
| |Sporządzenie sprawozdania z |Na bieżąco | |
| |realizacji planu rozwoju | | |
| |zawodowego. | |Gromadzenie świadectw, potwierdzeń, sprawozdań, |
| | |IV 2012 |zdjęć, itp. |
| | | | |
|Udział w konferencjach, |Systematyczny udział w zewnętrznym|Zgodnie z harmonogramem |Zaświadczenia z konferencji, kursów i warsztatów. |
|warsztatach, |doskonaleniu swoich umiejętności |szkoleń | |
|kursach podnoszących |dydaktyczno-wychowawczych. | | |
|kwalifikacje i |Udział w szkoleniowych radach | | |
|umiejętności zawodowe. |pedagogicznych. | | |
| |Studiowanie literatury fachowej i |Zgodnie z planem nadzoru | |
| |czasopism dla nauczycieli. |pedagog-gicznego | |
| |Udział w otwartych lekcjach innych| |Zaświadczenia |
| |nauczycieli. | | |
| | |Na bieżąco | |
| | | | |
| | | |Wykaz przyswojonych pozycji |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Protokoły spotkań |
|Organizacja i |Konkurs recytatorski: Znam wiersze|II 2010/ |Zdjęcia |
|współorganiza- cja |polskich poetów. |2012 | |
|cyklicznych |Święto wszystkich mam. | | |
|imprez środowisko- |Naszym kochanym babciom i | | |
|wych. |dziadkom. |V 2010 |Zdjęcia, scenariusz |
| |Dzień dziecka | | |
| | |I 2011 |Zdjęcia, scenariusz |
| | | | |
| | | | |
| | | |Zdjęcia, scenariusz |
| | |VI 2010/2012 | |
|Aktywna i systematyczna |Podnoszenie kultury pedagogicznej |Według harmonogramu |Scenariusze spotkań |
|współpraca z rodzicami na|rodziców(pogadanki referaty) |spotkań z rodzicami | |
|płaszczyźnie dydaktycznej|Współdziałanie w organizacji | | |
|i wychowawczej |imprez klasowych i wycieczek |Na bieżąco | |
| |Prowadzenie zajęć otwartych dla | | |
| |rodziców. | |Potwierdzenia |
| |Opracowanie ankiety ewaluacyjnej | | |
| |dla rodziców(ocena mojej pracy |I 2011 | |
| |jako wychowawcy klasy, stopień | | |
| |zaangażowania rodziców w życie | |Scenariusze zajęć |
| |szkoły, ocena współpracy z |IV 2010 | |
| |rodzicami) | | |
| | | |Ankiety(wnioski) |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Badanie na wejściu | | | |
|umiejętności uczniów |Opracowanie testu sprawdzającego |IX 2010 |Testy |
|klasy pierwszej |wiadomości i umiejętności uczniów.| | |
| |Monitorowanie postępów uczniów. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Raz w miesiącu | |
|Systematyczne starania o |Wykonywanie dekoracji na korytarzu|Raz w miesiącu |Zdjęcia |
|estetykę wnętrza szkoły. |szkolnym | | |
| |Przygotowywanie wystawek | | |
| |tematycznych w klasopracowni | | |
| | |Raz w miesiącu |Zdjęcia |
§ 8 ust.2 pkt 2
Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej.
|ZADANIA |FORMY REALIZACJI |TERMIN |SPOSÓB DOKUMENTOWANIA |
|Stosowanie technologii |Opracowanie różnorodnych |Co dwa miesiące |Przykładowe dokumenty i pomoce dydaktyczne |
|komputerowej w |dokumentów szkolnych z | |wykonane przy pomocy komputera. |
|opracowywaniu dokumentów |wykorzystaniem techniki | | |
|i narzędzi badawczych |komputerowej(ankiety, zestawienia | | |
|oraz różnorodnych |wyników nauczania, testy, pomoce | | |
|materiałów dla uczniów i |dydaktyczne). | | |
|rodziców. |Systematyczne umieszczanie |Według harmonogramu imprez| |
| |krótkich sprawozdań z przebiegu |szkolnych ...