Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
|LP |DZIAŁ PROGRA-MOWY | | | | |
| | |TEMAT LEKCJI |UWAGI |WIADOMOŚCI |UMIEJĘTNOŚCI |
| | | | | | |
| | | | |- uczeń zna program, wie za co i jak |- uczeń potrafi zastosować się do |
| | | | |będzie oceniany |obowiązujących przepisów |
| | | | |- zna zasady bezpieczeństwa w szkole i |- rozwija umiejętność orientacji w terenie|
| | | | |na lekcjach wf |- potrafi korzystać ze stopera |
| | | | |- zna zasady bezpiecznej organizacji |- mierzy czasy i odległości kolegom |
| | | | |zabaw w terenie |- potrafi rozłożyć swoje siły w biegu |
| | | | |- rozumie pojęcie fair play |ciągłym |
| | | | |- zna podstawowe przepisy gier |- potrafi współdziałać w zespole |
| | | | |sportowych i rekreacyjnych |- stosuje samoasekurację podczas ćw. |
| | | | |- zna podstawowe terminy gimnastyczne i|- potrafi ocenić poziom własnej sprawności|
| | | | |lekkoatletyczne |fizycznej |
| | | | |- zna poprawną technikę wykonania |- samodzielnie przeprowadza rozgrzewkę |
| | | | |poszczególnych ćwiczeń |- stosuje w grze: odbicie piłki dołem, |
| | | | |- rozumie związek aktywności fizycznej |górą, zagrywkę, kozłowanie piłki, chwyty i|
| | | | |ze zdrowiem |podania, zwody |
| | | | |- wie jakie korzyści dla zdrowia niesie|- ustawia się prawidłowo na boisku w ataku|
| | | | |za sobą aktywność ruchowa |i obronie |
| | | | |- zna ćw. kształtujące poszczególne |- pełni rolę organizatora- pomocnika, |
| | | | |zdolności motoryczne |sędziego i kibica w rozgrywkach szkolnych|
| | | | |- wymienia miejsca, obiekty i |- przestrzega zasad fair play |
| | | | |urządzenia z najbliższej okolicy, które|- opracowuje i wykonuje dowolny układ |
| | | | |można wykorzystać do aktywności |tańca |
| | | | |fizycznej |- poprawnie technicznie wykonuje skok |
| | | | |- wymienia najczęstsze przyczyny i |przez kozła i skrzynię |
| | | | |okoliczności wypadków i urazów w czasie|- rozwija swoje zdolności motoryczne |
| | | | |zajęć ruchowych, omawia sposoby |- potrafi prawidłowo stanąć na rękach przy|
| | | | |zapobiegania im |drabinkach |
| | | | |- zna wymogi higieny, wynikające ze |- potrafi poprawnie wykonać przewroty w |
| | | | |zmian zachodzących w okresie |przód i w tył |
| | | | |dojrzewania |- potrafi zorganizować sobie czas wolny z |
| | | | | |korzyścią dla zdrowia i z wykorzystaniem |
| | | | | |naturalnych warunków swojej okolicy |
| | | | | |- potrafi wykorzystać w grze właściwej |
| | | | | |poznane elem. techniczne i taktyczne gier |
| | | | | |zespołowych |
|1. | |Zapoznanie się z kryteriami ocen i programem | | | |
| | |nauczania | | | |
|2. | |Przepisy BHP na lekcjach w-f | | | |
|3. |LA |Realizacja ścieżki zdrowia w terenie leśnym | | | |
|4. |LA |Marsz na dyst. 2000m | | | |
|5. |LA |Marszobieg w terenie leśnym | | | |
|6. |LA |Bieg ciągły na dyst. 800m | | | |
|7. |LA |Test sprawności fizycznej – próba mocy | | | |
|8. |LA |Bieg na dyst. 800m z pomiarem czasu | | | |
|9. |LA |Test sprawności fizycznej – próba siły mm RR | | | |
|10. |LA |Starty z różnych pozycji wyjściowych | | | |
|11. |LA |Doskonalenie startu niskiego | | | |
|12. |LA |Bieg na dyst. 60m | | | |
|13. |G i Z |Gra szkolna w palanta | | | |
|14. |LA |Bieg na dyst. 60m z pomiarem czasu | | | |
|15. |GP |Nauka przewrotu w przód o nogach prostych | | | |
|16. |GP |Doskonalenie przewrotu w przód o nogach prostych | | | |
|17. |GP |Nauka przewrotu w tył z przysiadu do półszpagatu | | | |
|18. |PK |Postawa koszykarska i poruszanie się ...