Dodaj publikację
Autor
Elżbieta Chylewska
Data publikacji
2010-01-04
Średnia ocena
5,00
Pobrań
272

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Sprawozdanie półroczne z realizacji zadań zawartych w planie rozwoju zawodowego.
 Pobierz (doc, 144,0 KB)

Podgląd treści


SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZADAŃ ZAWARTYCH W PLANIE ROZWOJU ZAWODOWEGO
ELŻBIETY CHYLEWSKIEJ UBIEGAJĄCEJ SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO
ZA I SEMESTR ROKU SZKOLNEGO 2008/2009 .
§ 8 ust.2 pkt.1 – uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia
działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli , o których mowa w art. 9e ust.1-3 Karty Nauczyciela – uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich w zawiązku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją.

|Zadania do realizacji |Sposób realizacji |Efekty realizacji |Termin realizacji |
| | | | |
|1. Zapoznanie się i śledzenie zmian w |- analiza dokumentacji szkolnej: wewnętrznej: Statutu Szkoły, |Analiza dokumentacji pozwoliła mi na przypomnienie sobie treści |Wrzesień/październik 2008r. i w |
|dokumentach |Programu |dokumentów określających funkcjonowanie szkoły, a także |okresie I semestru |
|określających zasady funkcjonowania szkoły. |Profilaktyki, Programu Wychowawczego, Wewntrzszkolnego Systemu |uwzględnienie tych treści w dokumentach , które tworzę, np. w | |
| |Oceniania,regulaminów, |planie wychowawczym klasy. | |
| |zewnętrznej: MEN, Kuratorium Oświaty. |Przypomnienie uczniom ich praw i obowiązków, zapoznanie z systemem| |
| |-odczytanie uczniom i pogadanka na temat praw, obowiązków |kar i nagród, a także dyskusja na te tematy dała możliwość zarówno| |
| |ucznia, zapoznanie z systemem kar i nagród, |mnie, uczniom i rodzicom na ustalenie pewnych zasad obowiązujących| |
| |-udział uczniów w apelu poświęconym prawom dziecka, |we wzajemnej współpracy. Priorytety MEN i KO to wskazówka do | |
| |- zapoznanie się z priorytetami MEN i KO |pracy w danym roku szkolnym, zadania, na które należy zwrócić | |
| | |szczególną uwagę. Ich analiza pozwoliła na poprawne formułowanie | |
| | |swoich zamierzeń do realizacji zarówno w kontekście pracy z | |
| | |uczniami, rodzicami i własnym doskonaleniem. | |
| | |. | |
| | |Wraz z innymi nauczycielami dokonywałam uaktualnienia Statutu | |
| | |szkoły. Wspólna praca pozwoliła na lepsze poznanie punktu widzenia| |
| | |każdego z nauczycieli na sprawy związane z funkcjonowaniem szkoły,| |
| | |naniesione zmiany służą zarówno uczniom, jak i nauczycielom i | |
| |- udział wraz z innymi nauczycielami w tworzeniu i |rodzicom. | |
| |opracowywaniu dokumentów szkoły, np. WSO, Statutu Szkoły, | | |
|2.Tworzenie i ewaluacja dokumentów szkoły. | |Opracowane pomoce zawsze wzbogacają mój warsztat pracy, |I semestr 2008/2009 |
| | |uatrakcyjniają zajęcia, przyczyniają się do zaktywizowania i | |
| | |zainteresowania uczniów wprowadzanymi treściami nauczania. | |
| | |Wykonane gazetki ściennej, np. części mowy dają możliwość uczniom | |
| | |wzrokowego zapamiętania pewnych treści nauczania, inne, np. zimowe| |
| |- wykonywanie i wykorzystywanie pomocy dydaktycznych na |zabawy- (właściwe i niewłaściwe ) uczulają i uczą poprawnego | |
| |prowadzonych zajęciach, wykonanie gazetek ściennych |zachowania w czasie spędzania czasu wolnego, np. zimą. | |
|3. Opracowywanie pomocy dydaktycznych do | | | |
|wykorzystania w nauczaniu zintegrowanym. | | | |
| | |Korzystanie ...