Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
| |SPOSOBY, FORMY REALIZACJI WYMAGAŃ |TERMIN REALIZACJI |SPOSÓB |
|WYMAGANIA I PRZEDSIĘWZIĘCIA WYNIKAJĄCE | | |DOKUMENTO- |
|Z ROZPORZĄDZENIA MINISTRA EDUKACJI | | |WANIA |
|NARODOWEJ I SPORTU Z DNIA 1 GRUDNIA | | | |
|2004r. | | | |
| | | | |
|§7 ust.1, pkt 1. Uczestniczenie w |1.Uczestniczenie w pracach organów szkoły. | | |
|pracach organów szkoły związanych z |Udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej. | | |
|realizacją zadań dydaktycznych, |Udział w pracach zespołu samokształceniowego, nauczycieli dzieci autystycznych . | | |
|wychowawczych, opiekuńczych lub innych |Udział w pracach zespołu ds. promocji zdrowia. |Wg harmonogramu |Potwierdzenia obecności. |
|wynikających ze statutu szkoły oraz |Członkostwo w komisji inwentaryzacyjnej szkoły. |Cały okres stażu |Potwierdzenia. |
|potrzeb szkoły i środowiska lokalnego. |2.Realizacja zadań opiekuńczo-wychowawczych. | | |
| |Sprawowanie opieki nad uczniami podczas wycieczek, imprez i wyjść poza szkolnych. |Wg harmonogramu |Potwierdzenie. |
| |Organizacja i współorganizacja akademii, imprez i uroczystości szkolnych i klasowych (Jasełka, Wigilia |Rok szkolny 2009/2010 |Potwierdzenie przewodniczącego |
| |klasowa, Bal karnawałowy, Warsztaty Wielkanocne, Dzień Rodziny, Zakończenie roku szkolnego). | |komisji. |
| | | | |
| | | | |
| | |Cały okres stażu |Potwierdzenie. |
| | | | |
| | |Cały okres stażu |Potwierdzenie, scenariusze imprez . |
| | | | |
|§7 ust.1, pkt 2. Pogłębianie wiedzy i |1.Podnoszenie kwalifikacji, zgodnie z potrzebami szkoły i specyfiki pracy z uczniem autystycznym. | | |
|umiejętności zawodowych, samodzielnie | | | |
|lub przez udział w różnych formach |Uczestniczenie w szkoleniach Rady Pedagogicznej. | | |
|kształcenia ustawicznego. |Udział w szkoleniach, kursach, konferencjach organizowanych przez instytucje, stowarzyszenia, gabinety |Wg harmonogramu |Potwierdzenia obecności lub |
| |pomagające osobom z autyzmem i zespołem Aspergera. |Cały okres stażu |zaświadczenia ukończenia. |
| |Studiowanie literatury z zakresu terapii i metod nauczania uczniów autystycznych. | | |
| | | |Bibliografia zebranych i |
| | |Cały okres stażu |przyswojonych pozycji. |
| | | | |
|§7 ust.1, pkt 3. Poznawanie przepisów |1. Analiza przepisów prawa oświatowego. | | |
|dotyczących systemu oświaty z |Analiza Ustawy o Systemie Oświaty, Karty Nauczyciela, rozporządzeń MENiS, podstaw programowych. | | |
|uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju|Analiza przepisów prawa oświatowego regulujących system awansu zawodowego, ze szczególnym uwzględnieniem | | |
|szkoły, w której odbywa staż . |awansu na stopień nauczyciela mianowanego. |Cały okres stażu |Potwierdzenie opiekuna stażu. |
| |2.Bieżąca analiza dokumentacji dotyczącej organizacji pracy szkoły. | | |
| |Analiza zmian w Programie wychowawczym i profilaktycznym szkoły, WSO, oraz analiza programów i projektów |Wrzesień-październik 2009 | |
| |wewnątrzszkolnych. | | |
| |Analiza Praw Ucznia, Karty Praw Dziecka i Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | |Wrzesień- corocznie |Notatki własne. |
| | |Rok szkolny 2009/20010 | |
| | | | |
|§7 ust.2, pkt 1. Umiejętność |Współpraca z opiekunem stażu. | | |
|organizacji i doskonalenia własnego | | | |
|warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji |Napisanie wniosku o rozpoczęcie stażu, oraz planu rozwoju zawodowego. |Wrzesień 2009 |Wniosek, plan rozwoju zawodowego. |
|własnych działań, a także oceniania ich|Zawarcie kontraktu i omówienie zasad współpracy. | |Kontrakt. |
|skuteczności i dokonywania zmian w tych|Hospitacja zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu. |Wrzesień 2009 |Konspekty, notatki z przebiegu, |
|działaniach ...