Dodaj publikację
Autor
Marzanna Antończak
Data publikacji
2010-03-16
Średnia ocena
0,00
Pobrań
45

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego.
 Pobierz (doc, 107,0 KB)

Podgląd treści


| | |
| | |
| |PLAN |
|Marzanna |ROZWOJU |
|Antończak |ZAWODOWEGO |
| | |
|Nauczyciel kontraktowy |NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO |
| | |
|Nauczyciel zajęć rewalidacyjno – wychowawczych | |
| | |
|Nauczyciel języka rosyjskiego |Założone cele opracowanego planu rozwoju zawodowego: |
| |Poszerzenie wiedzy o poszczególnych obszarach pracy szkoły oraz określenie możliwości podejmowanych działań w ich zakresie poprzez uczestnictwo|
|Szkoła Podstawowa |w pracach organów szkoły. |
|im. Szymona Szymonowicza |Pogłębienie wiedzy i umiejętności zawodowych poprzez doskonalenie zawodowe. |
|w Czernięcinie |Rozszerzenie wiedzy z zakresu prawa oświatowego dotyczącego szkolnictwa ogólnokształcącego. |
| |Popularyzacja nauki języka rosyjskiego, jako języka obcego, przełamywanie stereotypów i uprzedzeń wśród uczniów poprzez ukazanie jego walorów |
| |oraz przydatności we współczesnym świecie. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |

| |
| |
| |
|DZIAŁANIA PODJĘTE DLA REALIZACJI |  |  | |
|WYMAGAŃ UMOŻLIWIAJĄCYCH UZYSKANIE STOPNIA AWANSU |FORMY REALIZACJI PODJĘTYCH DZIAŁAŃ |TERMIN |DOWODY REALIZACJI |
|ZAWODOWEGO | | | |
| | |Zgodnie z harmonogramem |Potwierdzenie obecności|
|§ 7 UST 1 PKT 1 |Udział w pracach Rady Pedagogicznej, współpraca z Dyrektorem Szkoły, Gronem Pedagogicznym, pedagogiem szkolnym; |posiedzeń Rady |na szkoleniach Rady |
|UCZESTNICZENIE W PRACACH ORGANÓW SZKOŁY ZWIĄZANYCH| | | |
|Z REALIZACJĄ ZADAŃ EDUKACYJNYCH WYCHOWAWCZYCH, | | | |
|OPIEKUŃCZYCH LUB INNYCH WYNIKAJĄCYCH ZE STATUTU | | | |
|ORAZ POTRZEB SZKOŁY. | | | |
| | | | |
| |Realizacja zadań opiekuńczo – wychowawczych wynikających z programu wychowawczego szkoły: | | |
| |Organizowanie imprez szkolnych; | | |
| |Sprawowanie opieki nad uczniami podczas wycieczek, imprez i wyjść pozaszkolnych; |W okresie trwania stażu |Zdjęcia |
| |Pełnienie dyżurów w trakcie przerw śródlekcyjnych; | |zaświadczenia |
| |Utrzymywanie stałego kontaktu z wychowawcami i rodzicami uczniów; | | |
| | | | |
| |Współpraca z Samorządem Uczniowskim: |Według terminarza |Zdjęcia |
| |Współorganizacja zabaw, dyskotek, konkursów dla uczniów; | |Scenariusze imprez, |
| |Współpraca podczas organizacji akademii szkolnych i różnorodnych imprez; | |akademii |
| |  | | |
| |4. Współpraca z Radą Rodziców: | | |
| |Uczestniczenie w posiedzeniach Rady Rodziców dotyczących współpracy ze szkołą; |W okresie trwania stażu |Potwierdzenia |
| |Współorganizowanie imprez środowiskowych; | |Zdjęcia scenariusze |
| | | | |
| |5. Współpraca z biblioteką szkolną |W okresie trwania stażu |Wykaz publikacji |
| |Przekazywanie ciekawych scenariuszy zajęć, apeli, referatów; | | |
| |6. Organizowanie imprez w gronie rodzinnym dla uczniów realizujących obowiązek szkolny poprzez indywidualne | | |
| |zajęcia rewalidacyjno – wychowawcze: |W okresie trwania stażu |Zdjęcia |
| |a)Mikołajki; | |scenariusze |
| |Dzień Babci i Dziadka; | | |
| |Dzień Matki; | | |
| | | |Dyplom ukończenia |
| |Ukończenie studiów licencjackich na kierunku Filologia, specjalność Filologia rosyjska; |Czerwiec 2009 |studiów |
|§ 7 UST 1 PKT 2 | | | |
|SAMODZIELNE LUB PRZEZ UDZIAŁ W RÓŻNYCH FORMACH | | | |
|DOSKONALENIA ZAWODOWEGO POGŁĘBIANIE SWOJEJ WIEDZY | | | |
|I UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH. | | | |
| | | | |
|  | | | |
|  | | | |
| | | | |
| |Poszerzenie wiedzy i umiejętności poprzez aktywny udział w wewnątrzszkolnym doskonaleniu; |Cały okres stażu |Notatki |
| | | |Wykaz |
| |Prowadzenie dokumentacji przyswojonych pozycji z zakresu dydaktyki i metodyki; |Cały okres stażu | |
| |Biblioteczka metodyczno – przedmiotowa; | | |
| | | | |
| |Ukończenie kursu: |Październik 2007 – |Dyplom lub |
| |a) Formy organizacyjne aktywizujące pracę uczniów na zajęciach edukacyjnych; |czerwiec 2008 |zaświadczenie |
| |Indywidualizacja procesu kształcenia - praca z uczniem zdolnym i uczniem mającym trudności w uczeniu się; | | |
| | | | |
| | | |Dyplomy, pomoce |
| |Tworzenie własnego warsztatu pracy: |Cały okres stażu |dydaktyczne, plansze ...