Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
mgr Lucyny Wiśnia
nauczyciela mianowanego
Publicznej Szkoły Podstawowej
im Tadeusza Kościuszki w Olszowej
ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego
|WYMAGANIA |ZADANIA |FORMY REALIZACJI |TERMIN |SPOSÓB |
|KWALIFIKACYJNE | | |REALIZACJI |DOKUMENTACJI |
| |Aktywne uczestnictwo w pracach związanych |współtworzenie, wdrożenie i ewaluacja dokumentów wewnętrznych szkoły ( Statut |Cały okres stażu |Opis i analiza. |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy |z usprawnianiem działalności szkoły. |Szkoły, WSO, program wychowawczy, program profilaktyczny). Aktywny udział w | | |
|dydaktycznej, wychowawczej lub | |procesie mierzenia jakości pracy szkoły, dokonywanie analizy i interpretacji | | |
|opiekuńczej na skutek wdrożenia działań| |wyników sprawdzianów po klasie VI, testów kompetencji w klasach IV - VI. | | |
|mających na celu doskonalenie pracy | |Opracowywanie wniosków do dalszej pracy. | | |
|własnej i podniesienie jakości pracy | | | | |
|szkoły. | | | | |
|(§ 8 ust.2 pkt 1) | | | | |
| |Uczestnictwo w różnych formach |Uczestnictwo w różnych formach doskonalenia zawodowego: szkoleniach, kursach, | |Zaświadczenia o |
| |doskonalenia zawodowego |warsztatach, konferencjach adekwatnych do potrzeb własnych i szkoły. | |ukończonych formach |
| |i wykorzystanie zdobytej wiedzy | | |doskonalenia zawodowego, opis |
| |w podnoszeniu jakości własnej pracy, jak | | |i analiza przydatności |
| |również jakości pracy szkoły. | | |szkolenia w pracy. |
| |Opracowanie, wdrożenie i ewaluacja |Praca terapeutyczna z uczniem z dysleksją. |Rok szkolny 2007/2008 |Pisemne sprawozdanie z|
| |programu własnego dla ucznia o | |2008/2009 |realizacji zadania. |
| |szczególnych potrzebach edukacyjnych. | | | |
| | | | | |
| |Organizacja konkursów szkolnych. |Przeprowadzenie konkursów szkolnych z zakresu edukacji polonistycznej, |Cały okres stażu |Opis i analiza. |
| | |historycznej oraz czytelniczej. | | |
| |Przygotowanie do udziału w konkursach |Udział uczniów w konkursach z zakresu edukacji polonistycznej i historycznej | | |
| |pozaszkolnych. |na szczeblu gminnym i wojewódzkim. | |Opis i analiza. |
| | | | | |
| | | |Cały okres stażu | |
| | | | | |
| |Stosowanie nowoczesnych metod nauczania |Stosowanie różnorodnych metod i technik pracy z uczniami, organizacja | | |
| |pozwalających na kształcenie umiejętności |zaplecza dydaktycznego w pracowni, gazetki przedmiotowe, organizowanie wystaw | |Opis i analiza. |
| |kluczowych zawartych w podstawie |tematycznych – wytworów pracy uczniów. | | |
| |programowej. | | | |
| |Wdrażanie Programu Edukacyjno – |Organizacja zajęć korekcyjno – kompensacyjnych oraz wyrównawczych dla uczniów | |Pisemne sprawozdanie z|
| |Terapeutycznego Ortograffiti. |z dysleksją i mających trudności w nauce ortografii w oparciu o | |realizacji zadania. |
| | |program Ortograffiti. | | |
| |Stworzenie kącika regionalnego. |Gromadzenie i ekspozycja przedmiotów związanych z życiem codziennym w dawnym | | |
| | |śląskim domu. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | |Opis i analiza. |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Różnorodne formy promocji szkoły |Organizacja imprez, uroczystości dla lokalnej społeczności, publikacje w | | |
| |w środowisku. |lokalnej prasie, itp. | | |
|2 Wykorzystywanie w pracy |Wykorzystanie technologii komputerowej w |Opracowywanie wszelkiej dokumentacji, przygotowywanie pomocy dydaktycznych dla| |Potwierdzenie dyrektora szkoły.|
|technologii informacyjnej |pracy pedagogicznej. |uczniów. | | |
|i komunikacyjnej. (§8 ust. 2 pkt| | | | |
|2) | | | | |
| |Wykorzystywanie technologii informacyjnej |Korzystanie z zasobów internetowych stron edukacyjnych, słowników, | | |
| |i zasobów internetowych w pracy |encyklopedii multimedialnych, posługiwanie się programami multimedialnymi, | | |
| |pedagogicznej. |wykorzystanie wiedzy zaczerpniętej z ...