Dodaj publikację
Autor
Anna Bielawiec-Osińska
Data publikacji
2010-03-29
Średnia ocena
0,00
Pobrań
80

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Krótki tutorial opisuje definiowanie i dodawanie podpisów automatycznych do listów na poczcie portalu Wirtualna Polska. Do wykorzystania na zajęciach z zakresu korzystania i konfiguracji konta poczty elektronicznej w klasie 1 gimnazjum np. w formie poradnika do samodzielnej pracy ucznia.
 Pobierz (doc, 1,5 MB)

Podgląd treści


Automatyczne podpisy do listów
na poczcie portalu Wirtualna Polska

Definiowanie podpisów

• Zaloguj się do swojej skrzynki.

• Przejdź do karty opcje (1), a następnie wybierz Podpisy do listu (2).

[pic]

• Aby dodać nowy podpis (sygnaturę) kliknij Nowa.

[pic]

• W nowo otwartym oknie wpisz:

o Nazwę podpisu (1)

o Treść podpisu (2)

• Na koniec Zapisz sygnaturę (3).

[pic]

• Analogicznie dodaj kolejne podpisy.

• Możesz dodać maksymalnie 5 podpisów automatycznych.

• Ich treść wyświetla się w okienku Podgląd sygnatury po zaznaczeniu.

• Na koniec zaznacz opcję Dodawaj podpisy do wszystkich wiadomości (1) i Zapisz (2) wprowadzone ustawienia.

[pic]

Dodawanie podpisów do wiadomości

• Przejdź do karty poczta i wybierz opcję Napisz.

• W oknie NOWY LIST w prawym dolnym rogu pojawi się rozwijana lista podpisów Podpis do wysyłanych listów (1).

• Wybrany podpis pojawi się w oknie wiadomości (2).

[pic]