Dodaj publikację
Autor
Ewa Grabowska
Data publikacji
2010-04-12
Średnia ocena
5,00
Pobrań
97

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan wynikowy z j. angielskiego dla nauczania indywidualnego w kl V.
 Pobierz (doc, 60,0 KB)

Podgląd treści


PLAN WYNIKOWY - NAUCZANIE INDYWIDUALNE (I semestr)

Nauczyciel: Ewa Grabowska

IMIĘ I NAZWISKO UCZNIA: KLASA V

|TEMATYKA ZAJĘĆ |SŁOWNICTWO |GRAMATYKA |UMIEJĘTNOŚCI UCZNIA |ŚCIEŻKI EDUKACYJNE |
|School subjects |Przedmioty szkolne |Formy czasownika to be: It is........,It |Zna nazwy przedmiotów szkolnych | |
| |Dni tygodnia |isn’t........ |Wyszukuje potrzebne informacje i | |
|3g | |Odmiana to be |uzupełnia tabelkę | |
| | | |Mówi o swoim planie lekcji | |
| | | |Czyta ze zrozumieniem krótki tekst | |
| | | |Potrafi zredagować krótką wypowiedź | |
| | | |pisemną o swoich ulubionych przedmiotach | |
| | | |szkolnych | |
|My school |Pomieszczenia w szkole |Konstrukcja: There is/are |Zna nazwy pomieszczeń w szkole |Ścieżka: Edukacja regionalna: Moja droga |
|3g |Przedmioty w klasie |Zaimki wskazujące: this/that |Zna nazwy przedmiotów w klasie |do szkoły. |
| |Wyznaczanie kierunków: left, right, go | |Opisuje swoją drogę z domu do szkoły | |
| |straight on | | | |
|Snapshots |Zawody i profesje |czas Present Simple |czyta ze zrozumieniem krótki tekst i | |
|2g |zainteresowania |zdania typu: I come from..., I want to |identyfikuje osoby | |
| | |be..., I like/don’t like... |pisze prosty tekst o sobie na podstawie | |
| | | |wzoru | |
|Collecting things |kolekcjonowanie przedmiotów |zdania typu: I collect... |wyszukuje z kasety potrzebne informacje i| |
|2g | |liczebniki powyżej 100 |uzupełnia tabelkę | |
| |hobby | |zna nazwy przedmiotów , które można | |
| | | |kolekcjonować | |
| | | |w prosty sposób mówi o swoim hobby i | |
| | | |kolekcjach | |
|An internet message |zainteresowania |czas Present Simple (3os. L. poj.) |udziela informacji o sobie |Ścieżka: Edukacja multimedialna: |
|1g |podawanie informacji o sobie | |wymienia swoje zainteresowania |redagowanie wiadomości E-mail. |
| | | |redaguje krótką wiadomość E-mail na | |
| | | |podstawie wzoru | |
|Don’t do this! |Nakazy i zakazy |tryb rozkazujący |dopasowuje obrazki do zdań |Ścieżka: Wychowanie do życia w |
|2g |Kodeks ucznia |czasownik must |formułuje proste zdania z czas. must |społeczeństwie: Kodeks ucznia. |
| | | |wyrażające nakaz | |
| | | |tworzy prosty kodeks ucznia | |
|Christmas time |święta Bożego Narodzenia w Wielkiej |czas Present Simple |uzupełnia słowa kolędy z kasety |Ścieżka: wychowanie do życia w rodzinie: |
|1g |Brytanii | |formułuje proste życzenia świąteczne |Tradycje Świąt Bożego Narodzenia |
| | | |wykonuje projekt kartki świątecznej | |
|My favourite food |nazwy produktów spożywczych |czas Present Simple |zna nazwy produktów spożywczych i |Ścieżka: edukacja prozdrowotna: Zdrowe |
|2g |nazwy potraw | |wybranych potraw |odżywianie |
| | | |w prosty sposób opowiada o swojej | |
| | | |ulubionej potrawie | |
|II SEMESTR (20 godzin) |
|At the restaurant |zamawianie jedzenia |wyrażenie Can I have......,please? |układa dialog z rozsypanki |Ścieżka: wychowanie do życia w |
|2g | |Ptyanie How much....? |pyta i podaje ceny produktów |społeczeństwie: Zamawianie jedzenia. |
|What are you doing? |Nazwy czynności |Czas Present Continuous |Dopasowuje zdania opisujące czynności do | |
|3g | |Zd. twierdzące, pytania, przeczenia |obrazków | |
| | | |Prawidłowo buduje zdania w czasie Present| |
| | | |Continous z rozsypanki | |
| | | |Formułuje ...