Dodaj publikację
Autor
Ewa Grabowska
Data publikacji
2010-04-12
Średnia ocena
0,00
Pobrań
185

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Ankieta skierowana do ucznia.
 Pobierz (doc, 23,5 KB)

Podgląd treści


ANKIETA UCZNIA
1. Jaką formę pracy lubisz najbardziej?
- pracę w parach
- pracę w grupach
- pracę całą klasą
- pracę indywidualna (samodzielną)
Dlaczego? ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
2. Napisz jakiego rodzaju ćwiczenia lubisz wykonywać w czasie zajęć?
- uzupełnianie tekstu wyrazami
- czytanie z podziałem na role
- piosenki
- wykonywanie projektów
- wyszukiwanie informacji w tekście i odpowiadanie na pytania
- słuchanie i uzupełnianie tabelki
- odpowiadanie na pytania
- inne
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
3. Najwięcej problemów mam, gdy muszę coś:
- powiedzieć
- usłyszeć i zrozumieć
- przeczytać i zrozumieć
- napisać
- inne
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
4. Napisz, jakiego rodzaju ćwiczenia chciałbyś częściej wykonywać na lekcjach
języka angielskiego?
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................