Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
ARKUSZ SAMOOCENY NAUCZYCIELA
Imię i nazwisko .......................................................................................................................................................
Specjalność .......................................................................................................................................................
Staż pracy .......................................................................................................................................................
Pełnione funkcje .......................................................................................................................................................
1. Czy wszyscy uczniowie posiadają książki i zeszyty przedmiotowe ze sobą? .................................................................................................................................................
2. Jak postępują wobec uczniów, którzy ich nie mają? .................................................................................................................................................
3. Czy wszyscy uczniowie odrabiają pracę domową? .................................................................................................................................................
4. Jakie komentarz czynię do ich pracy - czy są budujące , a sposób przekazywania miły? .................................................................................................................................................
5. Czy uczniowie przychodzą punktualnie? .................................................................................................................................................
6. Jak postępuję ze spóźnialskimi?
.......................................................................................................................................................
7. Czy wykorzystują cały czas lekcji przeznaczony na nauczanie?
.......................................................................................................................................................
8. Czy wszyscy uczniowie wykorzystują czas na pracę?
.......................................................................................................................................................
9. Czy uczniowie są zainteresowani i słuchają wyjaśnień?
.......................................................................................................................................................
10. Czy dobieram metodę nauczania do możliwości uczniów?
.......................................................................................................................................................
11. Czy dobór ćwiczeń motywuje moich uczniów do wzmożonej pracy?
.......................................................................................................................................................
12. Czy uczniowie rozumieją moje wyjaśnienia?
.......................................................................................................................................................
13. Czy zapewniam pomoc uczniom słabszym?
.......................................................................................................................................................
14. Czy pomagam w rozwoju uczniom uzdolnionym?
.......................................................................................................................................................
15. Czy zachęcam uczniów do dokonywania samooceny?
.......................................................................................................................................................
16. Czy mam zaplanowany system oceniania osiągnięć uczniów przed rozpoczęciem nauczania?
.......................................................................................................................................................
17. Czy moi uczniowie znają stosowane przeze mnie kryteria oceniania?
.......................................................................................................................................................
18. Czy szanuję prawo ucznia do wypowiedzenia się?
.......................................................................................................................................................
19. Czy wypracowałem z moimi uczniami reguły pracy w klasie?
.......................................................................................................................................................