Dodaj publikację
Autor
Lilianna Wiska
Data publikacji
2010-04-19
Średnia ocena
0,00
Pobrań
188

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju nauczyciela dyplomowanego matematyki w szkole podstawowej.
 Pobierz (doc, 53,5 KB)

Podgląd treści

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

mgr X

nauczycielki w Szkole Podstawowej Nr x

ubiegającej się o stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego

Staż pracy w zawodzie: 20 lat
Data rozpoczęcia stażu: 1 września 2007 rok
Data zakończenia stażu: 31 maja 2010 rok
Okres trwania stażu: 2 lata i 9 miesięcy

§ 8.2. pkt.1 Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa których art. 9e ust. 1-3 Karty Nauczyciela- uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, nieletnich związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją.

|Lp. |Zadania |Sposób realizacji |Termin |Dowody realizacji |
|1. |Poznanie procedur awansu zawodowego na stopień nauczyciela |- analiza dokumentów prawa oświatowego dotyczących awansu zawodowego; |VIII-IX |- Poprawnie sformułowany wniosek o |
| |dyplomowanego. |- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dn. 01.02.2004r; |2007r. |rozpoczęcie stażu |
| | |- Ustawa z dn. 26.01. 1982r „Karta Nauczyciela” nowelizowana dn. 15.07. | |- Ułożenie Planu Rozwoju Zawodowego|
| | |2004r; | | |
| | |- Zapoznanie się z materiałami opublikowanymi na stronach internetowych | |-Zaświadczenia, świadectwa, |
| | |- Autorefleksja – analiza mocnych i słabych stron mojej dotychczasowej | |opracowane materiały; |
| | |pracy; | |-teczka z dokumentacją |
| | |- Gromadzenie dokumentów potwierdzających realizacje planu awansu | |zrealizowanych zadań; |
| | |zawodowego; |Cały okres stażu |-sprawozdanie; |
| | |- Opracowanie sprawozdania z realizacji Planu Rozwoju Zawodowego; | |-wniosek o podjęcie postępowania |
| | |- Złożenie wniosku o podjęcie postępowania kwalifikacyjnego | |kwalifikacyjnego; |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |V 2010r | |
| | | | | |
|2. |Stały udział w doskonaleniu zasad funkcjonowania i |- Analiza dokumentacji: Statutu Szkoły, Wewnątrzszkolnego Systemu |Cały okres stażu |Wnioski |
| |organizacji zadań szkoły. |Oceniania, Planu Rozwoju Szkoły; | | |
|3. |Samodzielne studiowanie literatury pedagogicznej, wymiana |- Poszukiwanie nowości wydawniczych dotyczących edukacji matematycznej i |Cały okres stażu |-zestawienie bibliografii; |
| |doświadczeń, poszukiwanie rozwiązań. |nowych form i metod pracy; | |- recenzje; |
| | |- Korzystanie z zasobów Biblioteki Pedagogicznej oraz zakupów własnych | |- notatki; |
| | |(pozycje książkowe z zakresu nauczania matematyki i pracy wychowawcy | |- materiał zgromadzony w teczce; |
| | |klasy | | |
| | |- Korzystanie z publikacji zamieszczonych w prasie i Internecie; | | |
| | |- Prenumerata czasopisma: „Matematyka w szkole” | | |
|4. |Poszerzanie wiedzy i umiejętności w procesie aktywnego |- Uczestnictwo w szkolnych posiedzeniach WDN |Cały okres stażu |-potwierdzenie dyrektora; |
| |udziału w wewnętrznym i zewnętrznym doskonaleniu. |- Praca w zespołach - podwyższanie jakości pracy szkoły; | |-opracowane materiały; |
| | |- Współpraca z pedagogiem szkolnym; | |-zaświadczenie o ukończeniu kursów,|
| | |- Uczestniczenie w różnych formach doskonalenia zawodowego, szkoleniach; | |szkoleń, warsztatów; |
| | |Ukończenie kursu obsługi i wykorzystania komputerów MAC w pracy |Na bieżąco |-wykorzystanie zdobytej wiedzy w |
| | |nauczyciela, | |praktyce; |
| | | | | |
| | | | | |
| | | |2007r | |
|5. |Stałe wzbogacanie warsztatu pracy poprzez gromadzenie i |Stworzenie i systematyczne poszerzanie własnej biblioteczki ...