Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
TEMATYKA ŒCIE¯EK EDUKACYJNYCH
REALIZOWANA NA INFORMATCE W KLASACH GIMNAZJALNYCH OD 2000 DO 2002 ROKU
OPRACOWA£A: ANNA ROBAKIEWICZ - CHOJNOWSKA
|KLASA |ŒCIE¯KA EDUKACYJNA |TREŒCI |TEMAT LEKCJI |DZIA£ PROGRAMOWY |UWAGI |
|III |Edukacja filozoficzna |Najwybitniejsi przedstawiciele filozofii staro¿ytnej: |Poszukiwanie i pobieranie informacji z ró¿nych Ÿróde³. |Multimedialne Ÿród³a danych |internet |
| | |Sokrates, Platon, Arystoteles | | |lub encyklopedia Historii |
| | | | | |œwiata |
|I , II, III |Edukacja prozdrowotna |¯ywnoœæ i ¿ywienie: X |1.Praca z tekstem. Tworzenie tabel i ramek. |Multimedialne Ÿród³a danych |a)word lub exel, Works |
| | |a)sk³ad ¿ywnoœci, uk³adanie jad³ospisów, ich ró¿nice | | |b)paint internet |
| | |¿e wzglêdu na kulturê, wiek, stan zdrowia, rodzaj |2. £¹czenie tekstu i grafiki. |Programy u¿ytkowe | |
| | |pracy | | | |
| | |b)higiena produkcji i przechowywania, przenoszenie i |3.Poszukiwanie i pobieranie informacji z ró¿nych Ÿróde³.| | |
| | |przechowywanie ¿ywnoœci, prawa konsumenta, reklama | |Algorytmy | |
| | |¿ywnoœci |4.Konstruowanie algorytmów rozwi¹zañ problemów z innych| | |
| | | |przedmiotów i ocena ich poprawnoœci. | | |
|II, III |Edukacja prozdrowotna |Zachowania sprzyjaj¹ce i zagra¿aj¹ce zdrowiu- |1. Aids i Hiv - zagro¿enia cywilizacyjne - zwi¹zane z |Multimedialne Ÿród³a danych |p³yty CD. |
| | |podejmowanie odpowiednich wyborów; korzystanie z |ró¿nymi aktywnoœciami i sytuacjami ¿yciowymi. | |wspó³praca z pielêgniark¹ |
| | |pomocy s³u¿by zdrowia |Korzystanie z p³yt CD. | | |
| | | | | |internet |
| | | |2.Poszukiwanie i pobieranie informacji z ró¿nych Ÿróde³.| | |
| | |BHP higiena , bezpieczeñstwo IX | | | |
|II |Edukacja czytelnicza i |Dokumenty gromadzone w bibliotece i ich wartoœæ |Poszukiwanie i pobieranie informacji z ró¿nych Ÿróde³. |Multimedialne Ÿród³a danych |Internet |
| |medialna |informacyjna | | | |
| | | | | |baza danych |
|II, III |Edukacja czytelnicza i |Opis i spis bibliograficzny; zestawienie tematyczne |1.Poszukiwanie i pobieranie informacji z ró¿nych Ÿróde³.|Multimedialne Ÿród³a danych |baza danych |
| |medialna | | | | |
| | | |2.Tworzenie baz danych |Programy u¿ytkowe |internet |
|III |Edukacja czytelnicza i |Pojêcia komunikacji medialnej: znak, symbol, kod, |Poszukiwanie i pobieranie informacji z ró¿nych Ÿróde³. |Multimedialne Ÿród³a danych |internet |
| |medialna |jêzyk, denotacja, konotacja | | | |
| | | | | |encyklopedie CD |
|III |Edukacja czytelnicza i |Drogi formy i kana³y komunikowania siê ludzi, funkcje |Poszukiwanie i pobieranie informacji z ró¿nych Ÿróde³. |Multimedialne Ÿród³a danych |internet |
| |medialna |komunikatów-psychologiczne podstawy komunikowania siê | | | |
| | |ludzi | | | |
|III |Edukacja czytelnicza i |Formy komunikatów medialnych: s³ownych, pisemnych, |Poszukiwanie i pobieranie informacji z ró¿nych Ÿróde³. |Multimedialne Ÿród³a danych |internet |
| |medialna |obrazowych, dŸwiêkowych, filmowych i multimedialnych | | | |
|III |Edukacja czytelnicza i |Kody ikoniczne i symboliczne. Jêzyki poszczególnych |Zagro¿enia wynikaj¹ce z rozwoju zastosowañ komputerów i |Komputer w ¿yciu cz³owieka |informacje |
| |medialna |mediów. Formy i œrodki obrazowe. Fikcja w mediach. |³atwego dostêpu do informacji | | |
|III |Edukacja czytelnicza i |Podstawy projektowania i wykonywania ró¿nych form |Przyk³ady zastosowañ ...