Dodaj publikację
Autor
Katarzyna S.
Data publikacji
2010-05-10
Średnia ocena
0,00
Pobrań
263

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Bardzo proszę nauczycielki j. angielskiego o pomoc w napisaniu pracy dotyczącej korzystania z gier i zabaw w trakcie nauczania języka obcego poprzez wypełnienie krótkiej ankiety i przesłanie jej na adres kately.1987@gmail.com Z góry serdecznie dziękuję!
 Pobierz (docx, 18,2 KB)

Podgląd treści

INFORMACJE NA TEMAT OSOBY ANKIETOWANEJ

Nazwa ukończonej uczelni

Kierunek studiów

Rok ukończenia studiów

Staż pracy w zawodzie nauczyciela

Liczba lat pracy

Podręcznik z jakiego Pan/Pani korzysta ( tytuł i autor)

ANKIETA:

Z jakich metod nauczania Pani/Pan korzysta?

Czy uważa Pani/Pan, że korzystanie z elementów rozrywki w trakcie lekcji jest przydatne w nauczaniu języka angielskiego? Dlaczego ?

Czy w trakcie lekcji korzysta Pani/Pan z gier i zabaw dydaktycznych?

Z jakich gier/ zabaw Pani/Pan korzysta?

Gry/ zabawy oraz ich zasady układa Pani/Pan samodzielnie czy korzysta z gotowych zawartych w książkach specjalistycznych?

Korzystając z gotowych przykładów modyfikuje Pani/Pan ich zasady/ treść?

Jakimi kryteriami kieruje się Pani/Pan w trakcie układania/ wybierania gier dydaktycznych?

Czy zaobserwował(a) Pani/Pan, że uczniowie lepiej przyswajają wiedzę w trakcie lekcji z elementami rozrywki?

Jakie zagadnienia najlepiej przyswajają?

W trakcie jakich zabaw są najbardziej aktywni?

Czy korzysta Pani/Pan z urządzeń multimedialnych w trakcie lekcji?

Czy są przydatne?

Czy uważa Pani/Pan, że w przeciągu ostatnich lat nauczyciele zmienili podejście względem korzystania z elementów zabawy podczas nauczania języka angielskiego? Dlaczego tak?/ Dlaczego nie?

Dlaczego niektórzy nauczyciele prowadzą lekcje jedynie w sposób konwencjonalny?