Dodaj publikację
Autor
Ewelina Jędrzejewska
Data publikacji
2010-05-10
Średnia ocena
0,00
Pobrań
48

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela kontraktowego.
 Pobierz (doc, 57,0 KB)

Podgląd treści


PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

mgr Eweliny Jędrzejewskiej

NAUCZYCIELA KONTRAKTOWEGO

W
SZKOLE PODSTAWOWEJ W BOBROWNIKACH

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

(realizowany od 01.09.2007r. do 31.05.2010)
Opiekun stażu:

§ 7 ust.2,pkt 1-umiejętność organizacji i doskonalenia warsztatu pracy, dokonywania ewaluacji

własnych, a także oceniania ich skuteczności i dokonywania zmian w tych działaniach

| | | | |
|Zadania |Forma realizacji |Termin |Sposób dokumentowania |
| | | | |
|Współpraca z opiekunem stażu. |Złożenie wnioski o rozpoczęcie stażu, zawarcie kontraktu, przygotowanie | |wniosek o rozpoczęcie stażu, |
| |planu rozwoju zawodowego, ustalenie terminów spotkań z opiekunem. |wrzesień 2007 |kontrakt, |
| |Hospitacja zajęć prowadzonych przez opiekuna stażu i innych nauczycieli | |plan rozwoju zawodowego, grafik |
| |- wnioski z obserwacji. | |spotkań |
| |Prowadzenie zajęć w obecności opiekuna stażu -konsultacja , opracowanie | | |
| |konspektów zajęć ich analiza. |2 razy w miesiącu |scenariusze zajęć |
| |Określenie mocnych i słabych stron własnej działalności. | | |
| | | |scenariusze zajęć |
| | | | |
| | |systematycznie |własne notatki |
| |Konstruowanie planów pracy, wychowawczych, sprawozdań, arkuszy | | |
| |obserwacji, ankiet. Prowadzenie dokumentacji szkolnej. | | |
| | | | |
| | | | |
|Poznanie i prowadzenie obowiązującej dokumentacji nauczyciela | |na bieżąco |plany pracy, plany wychowawcze, |
|w tym dotyczącej zadań szkoły, nauczyciela przedmiotu, | | |plany wynikowe, dzienniki, |
|wychowawcy, własnego awansu zawodowego. | | |sprawozdanie |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

| | | | |
| | | | |
|Planowanie i organizowanie własnego warsztatu pracy. |Czytanie literatury fachowej, korzystanie z różnorodnych pomocy |na bieżąco |notatki, pomoce dydaktyczne, |
| |dydaktycznych; zapoznanie się z podstawą programową. | |bibliografia, |
| |Gromadzenie dokumentów, świadectw, zaświadczeń, programów, planów, | |zaświadczenia, ankiety, świadectwa, |
| |scenariuszy zajęć i przedstawień, ankiet. | |scenariusze, podziękowania, |
| | | |scenariusze zajęć i przedstawień |
| | | | |
| | | | |
| | | |scenariusze zajęć i przedstawień, |
| | | |teczki tematyczne, sprawdziany, |
| | | |testy, karty pracy, |
| |Gromadzenie i stała aktualizacja materiałów, pomocy dydaktycznych. | | |
|Tworzenie i dokumentowanie własnego warsztatu pracy. | | |zaświadczenia, świadectwa, dyplomy, |
| | |na bieżąco |potwierdzenia |
| | | | |
| |Wybór potrzebnych dla własnego rozwoju form doskonalenia. | | |
|Uczestniczenie w różnych formach doskonalenia zawodowego ( | | |dokumentacja wycieczek |
|ODN, warsztaty, kursy) | | | |
| | |na bieżąco |notatki, kartoteka |
| |Prawidłowa organizacja wycieczek szkolnych i klasowych. | | |
|Aktywne uczestnictwo w kreowaniu |Zapoznanie się z dokumentacją szkoły: statutem szkoły, WSO, programem | | |
|prawa wewnątrzszkolnego. |wychowawczym szkoły, programem profilaktyki, planem pracy szkoły oraz | | |
| |udział w ich modyfikowaniu. | | |
| | |na bieżąco | |
| | | | |
| | | | |
| | |na bieżąco | |

| | | | |
|Zadania |Forma realizacji |Termin |Sposób dokumentowania |
| | | | |
|1. Prowadzenie pracy wychowawczej w zakresie: promocji zdrowia|Współpraca z poradnią psychologiczno- pedagogiczną, policją, pedagogiem, |na bieżąco |sprawozdania, zaświadczenia, wpis do |
|i przeciwdziałania patologiom społecznym. |ośrodkiem pomocy społecznej. | |dziennika, korespondencja, |
| |Prowadzenie zajęć, organizowanie przedstawień. | |scenariusze zajęć, przedstawień, |
| |Pomoc dzieciom z rodzin patologicznych uwikłanych w alkoholizm poprzez | |dokumenty świetlicy |
| |prowadzenie Świetlicy Socjoterapeutycznej. | | |
| | |20 godzin w tygodniu |protokoły, podziękowania, dyplomy, |
| |Przygotowywanie do konkursów, olimpiad, prowadzenie koła matematycznego. | |plan pracy kółka, adnotacje w |
|2. Modyfikowanie warsztatu pracy w celu dostosowania go do |Prowadzenie zajęć korekcyjno- kompensacyjnych. | |dzienniku zajęć pozalekcyjnym |
|potrzeb edukacyjnych indywidualnego ...