Dodaj publikację
Autor
Anna Robakiewicz-Chojnowska
Data publikacji
2010-05-18
Średnia ocena
0,00
Pobrań
181

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Ankieta ewaluacyjna oceniająca cykl zajęć z możliwością wyboru odpowiedzi.
 Pobierz (doc, 42,5 KB)

Podgląd treści


ANKIETA EWALUACYJNA

Niniejsza ankieta jest anonimowa, a jej wyniki pozwolą na określenie słabych i mocnych stron przeprowadzonych (przez Annę Robakiewicz-Chojnowską) zajęć dodatkowych z matematyki w klasie III gimnazjum w roku szkolnym 2009/2010. Proszę o jej wypełnienie poprzez zaznaczenie odpowiednich pól przy pytaniach bądź dopisanie własnej wypowiedzi.

Dziękuję.

1. Co mi pomagało?
o mała liczba osób na zajęciach
o zwiększone szanse rozwiązywania zadań na tablicy
o brak ocen
o wzmocnienia pozytywne nauczyciela
o pomoce dydaktyczne
o używanie kolorowej kredy
o praca w grupie
o praca w parach
o aktywne metody pracy na lekcji
o życzliwość nauczyciela
o uczestnictwo tylko tych osób które chcą się czegoś nauczyć
o dobór materiału nauczania
o
o
2. Co mi przeszkadzało?
o mała liczba osób na zajęciach
o brak ocen
o praca w grupie
o praca w parach
o strach przed popełnieniem błędu na tablicy
o aktywne metody pracy na lekcji
o cisza
o ciągły hałas
o nieodpowiednia godzina zajęć
o
o
3. Czego się nauczyłem?
o uczenia się matematyki
o analizowania swoich obliczeń
o wyszukiwania potrzebnych informacji
o umiejętności czytania ze zrozumieniem(m.in.rozkładania zadania na czynniki pierwsze)
o powtórzyłem/am wiadomości z ważnych działów matematyki
o współpracowania w grupie bądź parze
o dzielenia się wiedzą
o
o
4. Czy zajęcia się podobały?
|Tak |Nie |Nie wiem |

A) Dlaczego tak?
o podnosiły poziom poczucia własnej wartości i samooceny oraz wiary we własne siły
o aktywizowały do udziału na lekcji
o podnosiły poziom wiedzy
o
o
B) Dlaczego nie?
o Brak zainteresowania przedmiotem
o
o
5. Jak się na nich czułem?
o bezstresowo
o swobodnie
o częściej dostrzegany przez nauczyciela
o zachęcany do pracy
o zmotywowany do nauki
o zaktywizowany
o znudzony
o zmęczony
o
o