Dodaj publikację
Autor
Monika Mochnacz
Data publikacji
2010-05-25
Średnia ocena
5,00
Pobrań
15

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Plan rozwoju zawodowego nauczyciela matematyki i fizyki zatrudnionego w gimnazjum, ubiegającego się o stopień nauczyciela dyplomowanego.
 Pobierz (doc, 97,5 KB)

Podgląd treści


ona

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO

NAUCZYCIELA MATEMATYKI I FIZYKI

PUBLICZNEGO GIMNAZJUM

UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY
NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO

NA OKRES STAŻU OD 1.09.2007 r. DO 31.05.2010 r.

mgr Monika Mochnacz

nauczyciel mianowany

| |
|§ 8 ust. 2 pkt 1 |
|Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy |
|własnej |
|i podniesienie jakości pracy szkoły |
| |Formy realizacji |Dowody realizacji, oczekiwane efekty |Termin |
|Zadanie | | | |
|Poznanie procedury awansu |analiza przepisów dotyczących awansu zawodowego |poprawnie złożona dokumentacja | |
|zawodowego na stopień |opracowanie planu rozwoju zawodowego |związana z awansem zawodowym | |
|nauczyciela dyplomowanego. |aktualizowanie posiadanej wiedzy | |wrzesień 2007 |
| | | | |
| | | | |
| | | |cały okres stażu |
| |aktywny udział w różnych formach doskonalenia zawodowego,|zaświadczenia i certyfikaty |cały okres stażu |
|Doskonalenie warsztatu |szkoleniach adekwatnych do potrzeb własnych i szkoły |uczestnictwa | |
|pracy. |systematyczne poznawanie aktualnych ofert wydawniczych, | | |
| |studiowanie literatury fachowej i czasopism dla | | |
| |nauczycieli (np.: Matematyka w szkole, Fizyka w szkole), | | |
| |korzystanie z poradników oraz publikacji zamieszczonych | | |
| |w Internecie | | |
| |analiza dokumentów (m. in.: plan rozwoju szkoły, Statut |posiadanie bieżących wiadomości |cały okres stażu |
|Uczestnictwo w pracach |Szkoły, WSO, plan wychowawczy, regulaminy, itp.). |właściwe wykorzystywanie przepisów w | |
|związanych z usprawnianiem |aktywny udział w tworzeniu oraz aktualizowaniu dokumentów|codziennej pracy | |
|pracy szkoły. |szkolnych |zaświadczenia dyrektora  | |
| |aktywne uczestnictwo w pracach zespołu przedmiotowego |wzrost efektywności oddziaływań | |
| |nauczycieli bloku matematyczno - przyrodniczego |wychowawczych | |
| |współpraca z wychowawcami klas i innymi nauczycielami | | |
| |współpraca z rodzicami | | |
| |motywowanie uczniów do działalności w organizacjach |kronika klasowa |w okresie stażu |
|Działania integrujące |uczniowskich działających na terenie szkoły |zaświadczenia dyrektora  | |
|społeczność szkolną. |udział w organizacji uroczystości szkolnych i klasowych | | |
| |współorganizowanie i udział w wycieczkach szkolnych | | |
| |tworzenie kroniki klasowej | | |
| |prowadzenie dodatkowych zajęć wyrównujących wiedzę oraz | | |
| |przygotowujących do konkursów | | |
| |
|§ 8 ust. 2 pkt 2 |
|Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej |
| |Formy realizacji |Dowody realizacji, oczekiwane efekty |Termin |
|Zadanie | | | |
|Doskonalenie umiejętności |udział w szkoleniach |zaświadczenia |cały okres stażu |
|w obsłudze programów |samodoskonalenie poprzez czytanie fachowej literatury, |zdobycie doświadczeń związanych ze | |
|komputerowych |wymianę doświadczeń, |sprawnym wykorzystywaniem technologii| |
| |prenumerata biuletynów informacyjnych wydawanych przez |komputerowej | |
| |portale edukacyjne | | |
| |wyszukiwanie potrzebnych informacji | | |
| |wykorzystywanie edytora tekstu do opracowywania |estetycznie opracowana dokumentacja |w miarę potrzeb |
|Wykorzystanie technologii |dokumentów, regulaminów, ankiet, informacji dla uczniów i|szkolna |w okresie stażu |
|komputerowej przy tworzeniu |rodziców |wykonane prezentacje | |
|dokumentów szkolnych. |wykorzystywanie arkusza kalkulacyjnego do analizy wyników|zaświadczenia dyrektora  | |
| |egzaminów gimnazjalnych | | |
| |przygotowywanie prezentacji multimedialnych | | |
| |przedstawiających analizę wyników egzaminów | | |
| |wykonanie prezentacji informującej uczniów i rodziców o | | |
| |zasadach przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego | | |
| |wykorzystywanie edytora tekstu do opracowywania testów, |zebrane materiały: przykładowe testy,|w miarę ...