Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.
Plan metodyczny – konspekt w ujęciu czynnościowym
Klasa: VI
Ilość ćwiczących: 14
Miejsce ćwiczeń: sala gimnastyczna
Czas trwania: 45 min.
Data: 24.11.2009r.
Dział programu: Gry i zabawy
Zadanie główne: Doskonalimy poznane elementy piłki ręcznej podczas gier
i zabaw
Zadanie dodatkowe: Doskonalenie szybkości, zwinności, koordynacji
wzrokowo-ruchowej
Motywacje: Zachęcę uczniów do czynnego udziału w zabawach
Cele operacyjne:
A. Umiejętności:
- uczeń potrafi realizować cele i zadania zabawy
- uczeń potrafi przyjąć pozycje do rozpoczęcia i zakończenia zabawy
B. Psychomotoryka:
- uczeń rozwija szybkość, zwinność
- uczeń kształtuje siłę mięśni kończyn dolnych
- uczeń kształtuje koordynację wzrokowo-ruchową
C. Wiadomości:
- uczeń wie jak należy prawidłowo się ustawić się przed rozpoczęciem i
zakończeniem zabawy
- uczeń zna zasady zabaw
D. Wychowanie:
- uczeń realizuje polecenia nauczyciela
- uczeń przestrzega zasad bezpieczeństwa podczas wykonywania ćwiczeń
Metody realizacji zadań: pogadanka, zabawowo-klasyczna, dyskusja
Formy organizacji: frontalna, pary, zespoły, szereg, rząd
Przybory i przyrządy: piłki ręczne, pachołki, bramki