Dodaj publikację
Autor
Magdalena Ławicka
Data publikacji
2010-06-22
Średnia ocena
0,00
Pobrań
147

Zaloguj się aby ocenić lub skomentować publikację.

Przykładowy plan pracy zespołu samokształceniowego nauczycieli języków obcych.
 Pobierz (doc, 50,0 KB)

Podgląd treści

PLAN PRACY
ZESPOŁU SAMOKSZTAŁCENIOWEGO
NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH
w roku szkolnym 2009/2010

|Lp. |Zadanie |Osoba odpowiedzialna |Termin realizacji |Uwagi |
|1. |Spotkanie organizacyjne | |04.09.2009 | |
| |- Ustalenie terminarza spotkań | | | |
| |- Propozycje do realizacji w roku szkolnym 2009/2010 | | | |
| |- Ustalenie organizacji Europejskiego Dnia Języków w naszej szkole |nauczyciele języków obcych, |25.09.2009 | |
| |a) Prezentacja wybranych elementów kultury krajów europejskich |M. Ł…………. (koordynator), chętni nauczyciele | | |
| |b) Apel okolicznościowy |innych przedmiotów | | |
| |- Powitanie w różnych językach i krótka informacja o EDJ | | | |
| |- Hymn Unii Europejskiej | | | |
| |- Kopciuszek – inscenizacja w j. angielskim |W. R……… | | |
| |- Trzy małe świnki – inscenizacja klas V-VI dla klas młodszych |P. B………. | | |
| |- Prezentacja w j. niemieckim | | | |
| |- Pożegnanie w różnych językach |W. R………. | | |
| |c) Przygotowanie gazetki ściennej poświęconej nauce języków obcych (informacje, aktualności) | | | |
| | |n-le j. obych | | |
| |d) Eurokącik w świetlicy (udostępnienie dzieciom, | | | |
| |przebywającym w świetlicy, gier dydaktycznych wspomagających naukę języków obcych oraz innych | | | |
| |materiałów dydaktycznych) |M. Ł………., W. R………. | | |
| |e) Szkolny konkurs wiedzy o Zjednoczonym Królestwie (dla klas IV-VI) | | | |
| |f) Europejskie menu w stołówce | | | |
| |g) Nawiązanie kontaktu ze szkołą Springmead w Welwyn Garden City w Anglii z nastawieniem na stałą | | | |
| |współpracę – wymiana doświadczeń między nauczycielami i korespondencji między uczniami (M. Ł……….) | | | |
| |h) Praca z uczniami na lekcjach z uwzględnieniem tematyki Europejskiego Dnia Języków (chętni | | | |
| |nauczyciele różnych przedmiotów) | | | |
|2. |Diagnoza wstępna w klasach IV-VI |nauczyciele języków obcych |wrzesień 2009 | |
|3. |Wdrożenie portfolio językowego (j. angielski) w klasach IV |M. Ł………. |wrzesień 2009 | |
|4. |Koło języka angielskiego dla klas IV |M. Ł………. |cały rok szkolny | |
| |Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego w klasach VI |W. R………. | | |
|5. |Współpraca z Bersenbrück |nauczyciele j. niemieckiego |cały rok szkolny | |
|6. |Współpraca z Ukrainą |nauczyciele języków obcych |cały rok szkolny | |
| |- podjęcie gości z partnerskiej szkoły | |listopad 2009 | |
|7. |Wdrożenie programu Reading Companion (program komputerowy wspierający naukę czytania w j. angielskim)|M. Ł………. |cały rok szkolny | |
| |w kl. IV c | | | |
|8. |Spotkanie zespołu |nauczyciele języków obcych |styczeń 2009 | |
| |- Podsumowanie pracy zespołu w I semestrze | | | |
|9. |Wycieczki: |nauczyciele j. niemieckiego |marzec-czerwiec 2010 | |
| |- Berlin | | | |
| |- Ueckermünde | | | |
| |- Schwedt | | | |
|10. |Konkursy: |nauczyciele j. obcych | | |
| |- Konkurs Piosenki Niemieckiej | |luty 2010 | |
| |- Ogólnopolski konkurs z j. niemieckiego MIX | |marzec 2010 | |
| |- Ogólnopolski konkurs Sezam Olimpus (ang., niem.) | |marzec 2010 | |
| |- Ogólnopolski konkurs j. ang. Albus, Geniusz, Fox, Pingwin, Panda, Ace i inne | |październik-czerwiec | |
| |- Szkolny konkurs j. niemieckiego | |kwiecień 2010 | |
| |- Gminny konkurs j. niemieckiego | |maj 2010 | |
|11. |Spotkanie zespołu |nauczyciele języków obcych |czerwiec 2010 | |
| |- Podsumowanie pracy w roku szkolnym 2009/2010 | | | |
| |- Propozycje i wnioski do realizacji w kolejnym roku szkolnym | | | |

Cele:
➢ rozwijanie zainteresowań uczniów (w ...